fb apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus

Vieras
FB, jos poistan kaverin listalta hän ei siis näe minun juttuja enkä minä hänen?
meneekö siitä vastapuolelle joku ilmoitus, että olen poistanut hänet?

Uskon, että tuttava on laittanut minut niin etten näe kirj.
kun seinä on aina "tyhjä"... olisiko näin?

[QUOTE="vieras";24361925]Ei mene toiselle ilmoitusta jos poistaa kavereista. Mielestäni myös seinän saa piilotettua tietyiltä kavereilta.[/QUOTE]

ja hän ei näe minun tekstejäni jos poistan omasta listasta?? vaikka olisin hänen listallaan...
olipa vaikeasti selitetty...

Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla listalla? Kavereitasiko? Jos poistat jonkun kavereistasi, sinäkin poistut hänen kavereistaan. Mitään ilmoitusta tästä poistosta ei mene kenellekään.

Kavereista voi myös tehdä ryhmiä, joille voi laittaa erilaisia asetuksia, mutta tämä taitaa olla jo eri asia.

[QUOTE="a p";24361941]ja hän ei näe minun tekstejäni jos poistan omasta listasta?? vaikka olisin hänen listallaan...
olipa vaikeasti selitetty...[/QUOTE]

Jos sä poistat hänet kavereista niin sä poistut sitten samalla hänen kavereistaan, sit riippuu asetuksista näkyykö jotain.

Todennäköisesti ystäväsi on jakanut kaverit ryhmiin ja sä kuulut sellaiseen joka ei nää seinää

[QUOTE="vieras";24361988]Jos sä poistat hänet kavereista niin sä poistut sitten samalla hänen kavereistaan, sit riippuu asetuksista näkyykö jotain.

Todennäköisesti ystäväsi on jakanut kaverit ryhmiin ja sä kuulut sellaiseen joka ei nää seinää[/QUOTE]

AHAAAA, KIITOS vastauksista! Mut mitä järkeä on eka pyytää kaveriksi ja sitten laittaa ryhmään, ettei näe tekstejä? Nämä "kaverit" saavat lähteä! Vakoilevat meitä "uusia" ;)

kiitos vielä!

Yhteistyössä