fb asiaa.. osaisko joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton..

Vieras
Eli kirjauduin juuri käyttäjäksi. En laittanut mtn erityisiä yksityisyysasetuksia itselleni. Nyt ihmettelen miksei minua löydy haulla? Ystäväni kokeili ja nimelläni ei löydy tuloksia.. MIKÄ VOI MÄTTÄÄ?!?

Alkuperäinen kirjoittaja avuton..:
Alkuperäinen kirjoittaja vasta:
rekkauduit ni sun pitää vahvistaa account.

Eli siis kun sähköpostiini tuli vahvistus, jonka kautta pääsin sivuilleni? Vai siis jostain muualta vielä vahvistaa? Voi kun olen tyhmä,,

mä en ainakaan menny sieltä..menin facebookin etusivulle ja kirjauduin sisään..ja toimii :D

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja avuton..:
Alkuperäinen kirjoittaja vasta:
rekkauduit ni sun pitää vahvistaa account.

Eli siis kun sähköpostiini tuli vahvistus, jonka kautta pääsin sivuilleni? Vai siis jostain muualta vielä vahvistaa? Voi kun olen tyhmä,,

mä en ainakaan menny sieltä..menin facebookin etusivulle ja kirjauduin sisään..ja toimii :D

No mikä mulla sit voi mättää? Ei kiva.. suututtaa :(

Mun liittymisaikoina piti vielä laittaa kännykän kautta varmistus, mutta en tiedä pitääkö vielä.

Mutta mene nyt ihan oikeasti viilaamaan niitä yksityisyysasetuksia, siellä voi olla default-asetuksena joku, joka estää. Plus että sieltä luultavasti löytyy ohjeet ongelmasi korjaamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Mun liittymisaikoina piti vielä laittaa kännykän kautta varmistus, mutta en tiedä pitääkö vielä.

Mutta mene nyt ihan oikeasti viilaamaan niitä yksityisyysasetuksia, siellä voi olla default-asetuksena joku, joka estää. Plus että sieltä luultavasti löytyy ohjeet ongelmasi korjaamiseen.

Kiitos.. minä yritän :)

Yhteistyössä