Feel the glamour! Nyt hulluja ideoita burleskikotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan pus pus!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki mukaan pus pus!

Vieras
Tää tyttö vaihtaa nyt asuntoa, ja tahtoo ilmaista enemmän sisäistä burleskiesiintyjäänsä myös sisustuksessa!

Viuhkoja, vanhoja muotikuvia ja tasseleita. Mitä kaikkea muuta? Ideoita idean perään otetaan vastaan!

Tässä ketjussa ei harjoiteta tyylirasismia!

Alkuperäinen kirjoittaja tää on kiva:
punainen valo ikkunaan, ei jää keltään tajuamatta sun ammattis.......,,,

Ikävää jos seksin puute aiheuttaa tuollaista katkeruutta :o)

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Burleski = läskit haluaa olla eroottisia. Sori ei toimi, vaikka olis sata viuhkaa.

Olen 172cm ja 56kg ja olen ihan tyytyväinen itseeni :o)

Antiikkikalusteet todellakin ovat mieleeni, samoin rönsyilevät verhot!

http://images.google.fi/images?um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=com.ubuntu%3Afi-FI%3Aunofficial&tbs=isch%3A1&sa=1&q=burlesque+interior&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0

Sähän voit palkata mut ajoittain sisustukseen, laitan soman korsettimekon ja kengät mil ei oo hyvä kävellä mut näyttävät syötäviltä ja sit voin heilutella kinttujani ja näpytellä läppärillä. :xmas: :D

Mä olen mielestäni ihan mukiinmenevä typy, kroppaa riittäisi vaikka tavalliseen bimbotyyliin. Mutta olen valinnut toisen tien kuin pinkit rakennekynnet, ja ylpeänä kannan Dita-henkistä olemustani <3

Lamppuja, lamppuja, paljon erikoisia pieniä lamppuja ja niitä kirkkaan punasta tehosteväriksi ainakin.

Sille joka heitti tietämättömyyttään läski kommentin, niin kuukkeloippas vaikka Dita von Teese näin alkuun.., eiköhän tietämys asiasta rupea kohisten nouseen. Kyseessä todellinen taiteenlaji!

Yhteistyössä