Flora-koodeista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loora

Vieras
Kun 12 koodia on syötetty, niin sinne tulee ne "tulosta" ja "kauppaan" napit. Niin jos painan "tulosta", niin tuleeko antamaani säköpostiin siis se lappu mikä tulostetaan?
Eli mun ei tarvitse nyt heti sitä tulostaa vaan se jää sinne sähköpostiin vai miten?=)

en tiedä siitä flora-sivustosta, mutta olen ladannut itselle pdf-tulostimen koneelle, joten jos jotain tulostan, niin valitsen sen sieltä tulostin listalta ja saan siis tulostettavasta sivusta pdf-tiedoston, jonka yleensä lähetän miehelle, joka tulostaa sen mulle. :) ei tainnut sua auttaa yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Loora:
Kun 12 koodia on syötetty, niin sinne tulee ne "tulosta" ja "kauppaan" napit. Niin jos painan "tulosta", niin tuleeko antamaani säköpostiin siis se lappu mikä tulostetaan?
Eli mun ei tarvitse nyt heti sitä tulostaa vaan se jää sinne sähköpostiin vai miten?=)

Kyllä mä käsittäisin niin, että jos painat että "tulosta" niin sitten se tulostaa sen. Lähettää siis tiedoston tulostimelle, joka tulostaa sen. Jos ei tulostinta ole, niin sitten ei kannata painaa että "tulosta". Vaan menee jonnekin suoraan missä se tulostin on. Niin mä ainakin olen aikonut tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei OO vaikeeta:
no lukekaa ne OHJEET, siel sanotaan, et mailiin tulee tulostettava juttu jolla mukin saa

Mä yritin katsoa, mutta mun mielestä siellä sanottiin vain, että "saat tulostettavan lomakkeen" jne.. Siinä kohtaa ei ainakaan lukenut, että se tulee sähköpostiin, mutta varmaan näin sitten on.

Yhteistyössä