Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:41 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Kaisa81; en saa sulle vastattua, tulee s-posti samantien takas.Olisko postilaatikkos täynnä tai jotain?!? Toivottavasti näet tän... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:20 vieras kirjoitti:Löytyiskö Mikkelistä äitiä joka olis seuraa vaille![]()
Olen 30-kymppinen kahden lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 14:51 Mishna kirjoitti:Ystäviä kaivataan täälläkin :wave:
Kolmekymppinen äiti kaipailisi seuraa muista äideistä Hämeenlinna - Hattula alueelta. Jään odottelemaan viestejä =)
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:Hei,
täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:27 Sinella kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:Hei,
täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Me kaivataan kans ulkoilu- ja leikkiseuraa päiviin. Meillä perheeseen kuuluu äiti 35 v.Joka aloittaa pian kuntosalin ja pikkuneiti 5v.
Saa laittaa yv:tä!!