Foorumin nousu ja tuho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuinenvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikuinenvieras

Vieras
Musta tuntuu, että tää palsta on ihan hirveetä pyllymäkeä mennyt kevään aikana. Mutta onko se vaan harhaa. Ite oon seuraillut tätä vuosia, mutta en oo "kehannut" rekisteröityä. Mites pidempään palstailleet, koska on ollut palstan huippukausi? Missä nyt mennään? Onko joskus ollut vielä surkeempaa kuin nyt?

Aiheet on niin perseestä että ei kukaan jaksa lukea niitä, puuttuu se vähäinenkin järjenhiven niistä. Omaavat aivan sairaan maailmankuvan. Kuka täällä viihtyisi.

Kyllä se Mummeliisan ulos savustamisesta lähti tää suuri alamäki. Tosin oltiin tässä alamäkee menty jo Mummeliisan hallintokaudella, mutta romahdus tuli sitten kun suuri äitihahmo pakotettiin luopumaan koko palstasta.

No nytpä täytyy sanoa, että tänään on ollut jopa asiallisia keskustelunaiheita. Harvinaislaatuinen poikkeus tälle vuodelle. Mutta ap on kyllä aika oikeassa ja jopa minä, vanha parkkiintunut palstalainen, en jaksa enää joka päivä palstalla käydä. Puhumattakaan, että viitsisin kovin usein mihinkään kommentoida. Ja vielä harvemmin vaivaudun tekemään aloituksia.

Mutta aika on mennyt mun ohitseni tällä palstalla ja katselen sivusta, jääkö jäljelle mitään mua kiinnostavaa. Ainakaan en enää notku palstalla puolenyön jälkeen kuten tein lähes kymmenen vuoden ajan :)

[QUOTE="Määvaan";28586965]Kyllä se Mummeliisan ulos savustamisesta lähti tää suuri alamäki. Tosin oltiin tässä alamäkee menty jo Mummeliisan hallintokaudella, mutta romahdus tuli sitten kun suuri äitihahmo pakotettiin luopumaan koko palstasta.[/QUOTE]
Samaa mieltä. Mummeliisa jaksoi sekä tehdä uusia aloituksia että kommentoida muiden tekemiin aloituksiin.

Samaa mieltä palstan totaalisesta tasonlaskusta :( No, ilmankin hyvin pärjää, kun pikkuväkeä ei kotona enää ole.

Mummeliisan juttu on mennyt minulta aivan ohi, mutta harmi sinänsä - minusta hänen juttujaan oli mukava lukea. Muutama muukin entinen palstatuttu on tainnut vallan lopettaa palstailun.

[QUOTE="sipsi";28586988]Samaa mieltä palstan totaalisesta tasonlaskusta :( No, ilmankin hyvin pärjää, kun pikkuväkeä ei kotona enää ole.

Mummeliisan juttu on mennyt minulta aivan ohi, mutta harmi sinänsä - minusta hänen juttujaan oli mukava lukea. Muutama muukin entinen palstatuttu on tainnut vallan lopettaa palstailun.[/QUOTE]

Mummeliisa, Rieputarallaa, Päätön, Lunatic, osittain Anatolia..

Yhteistyössä