Mistä se johtuu, että kukaan mies ei kiinnostu musta eikä ihastu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss Frankenstein
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et sitten haise pahalta tmv? Joillain ihmisillä on erityisen pistävä ominaishaju, ihan hygieniatasosta riippumatta. Yksin eivät kyllä hekään tapaa jäädä, ainakaan tuntemani.

...alan oikeasti uskomaan pikkuhiljaa siihen, että mun elämänkulku on päätetty ajat sitten ja silloin mut on valittu koekaniiniksi ihmiskokeeseen nimeltä "ihmiselämä ilman rakkautta". Huokaus.

Minähän en asiasta mitään ymmärrä, mutta olen antanut kertoa itselleni, että ihmiselämässä rakkautta voi kanavoida (antaa ja saada) muitakin reitteijä - ei vain parisuhteen välityksellä.

Ahaa. Pahoitteluni huonoista kokemuksista. Leuka vaan rintaan ja reippaasti kohti uusia pettymyksiä.

Me taidetaan olla ihan samoilla linjoilla. :)

Älä anna parin huonon kokemuksen lannistaa ja masentaa, ei kaikki vaan ihastu aina kaikkiin. Tosin voi olla, että sinulta on jäänyt murehtiessa huomaamatta ihastuksen merkkejä?

Onkohan muuten vielä jossain flirttikursseja? Se saattaisi auttaa myös. (Minä olen synnynnäinen armoton flirtti, joten omakohtaisesta kokemuksesta puhun käytöksen vaikutuksesta parinhankinnassa :D)

Tietysti joku "flirttikurssi" voisi jotain ideoita antaa, kunhan ei niitä liian vakavasti ja kaavamaisesti ota, tai lähde ohjelmallisesti toteuttamaan. Usein kaikki ulkoa tuodut mallit johtavat vain itsepetokseen ja vääristelyyn. Oma oivallus on jotenkin synnyttävä, mutta toki ihan flirttikurssinkin kautta voi syntyä oivalluksia toisen ihmisen rakentavan kepeälle kohtaamiselle.

Lopulta kuitenkin elämä tuo asioita eteen, elämä järjestää kohtaamisia, elämä saa aikaan asioita, elämä asettaa koetuksia, tuo tilaisuuksia, ja elämä ne riistää. Voimme vain matkata elämän virrassa. Itse emme nostata aaltoja, emmekä me niitä kykene asettamaankaan.

Silti omalla käytöksellään tosiaan asioihin voi vaikuttaa. Se on tarttumista tilaisuuksiin mitä elämä eteen tuo.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eras, vierailija
Oletko sä väliinputoajaiässä? Eka kierros meni jo, mutta toka ei ole vielä alkanut? Ehkä tapaamasi varteenotettavat miehet ovat joko jo vähintäänkin seurustelusuhteessa, ehkä jo perheellisiäkin, tai sitten eivät aiokaan aloitaa lähiaikoina mitään vakavampaa suhdetta? Etkä anna ymmärtää, että olisit yhden yön juttukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22031512:
Oletko sä väliinputoajaiässä? Eka kierros meni jo, mutta toka ei ole vielä alkanut? Ehkä tapaamasi varteenotettavat miehet ovat joko jo vähintäänkin seurustelusuhteessa, ehkä jo perheellisiäkin, tai sitten eivät aiokaan aloitaa lähiaikoina mitään vakavampaa suhdetta? Etkä anna ymmärtää, että olisit yhden yön juttukaan?

En ole yhden yön juttu :)

Olen kolmekymppinen, ja ehkä tuo väliinputoajaikä saattais täsmätäkin. En ole kiinnostunut itseäni reilusti vanhemmista miehistä, siis yli nelikymppisistä ja sitten taas sitä nuoremmat ovat naimissa/varattuja tai just eronneita= kyvyttömiä sitoutumaan uudelleen heti.

Ja sinä joka sanoit ettet haluaisi ylipainoista, kyllä ne maailman muutkin ihmiset ovat rakkauden löytäneet painostaan huolimatta. Vaikka laihduttaisinkin, en todellakaan tekisi sitä siksi että olisin toisten silmissä suositumpi.

En ole yhden yön juttu :)

Olen kolmekymppinen, ja ehkä tuo väliinputoajaikä saattais täsmätäkin. En ole kiinnostunut itseäni reilusti vanhemmista miehistä, siis yli nelikymppisistä ja sitten taas sitä nuoremmat ovat naimissa/varattuja tai just eronneita= kyvyttömiä sitoutumaan uudelleen heti.

Ja sinä joka sanoit ettet haluaisi ylipainoista, kyllä ne maailman muutkin ihmiset ovat rakkauden löytäneet painostaan huolimatta. Vaikka laihduttaisinkin, en todellakaan tekisi sitä siksi että olisin toisten silmissä suositumpi.

Taidat olla väliinputoajaiässä. 10 vuoden päästä flaksi käy taas paremmin, kun on toinen kierros on alkanut.

Ujous saattaa antaa käsityksen että olet ylimielinen. Itse olin todella ujo nuorempana ja sain sattumalta kuulla, että ihmiset pitivät minua ylimielisenä :(

Tämä on totta. Minäkin olin nuorena ujo, ja seurassa hiljainen. Kerran joku veljeni ystävä kertoi että piti minua liian ''coolina'' lähestyäkseen. Nykyään en ole niinkään ujo, en vaan jaksa olla sosiaalinen, eivätkä miehet lähesty.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22031651:
Taidat olla väliinputoajaiässä. 10 vuoden päästä flaksi käy taas paremmin, kun on toinen kierros on alkanut.

Kolmikymppiset naiset ovat parhaita. Niitä ei vaan yleensä ole vapaana. Kaikki hyvät ovat naimisissa ja heillä on pieniä lapsia.

Järjestä muu elämäsi niin että olet tyytyväinen sinkku, niin silloin oikein sätelet ja eikös jostain tule mies joka aiheuttaa muutoksia hyvin suunniteltuun loppuelämääsi. Tai jos ei, niin ainakin OLET tyytyväinen ;)

Mulla tää tepsi :heart:

Mun kaikki miehet on tullut mun elämään kun olen vähiten sitä yrittänyt/odottanut.Ja seurustellessa olis ollut tunkua enemmänkin.Mut kun itse aktiivisesti haki kumppania niin ei niin mitään tulosta.
Punkero olen minäkin hiukan mutta luonne korvaa muut puutteet:D
Joten uskoisin että varmasti sulle mies jossain on,se iskee sitten kun vähiten sitä odotat:)

ujous vaivaa moniaki äijiä minut mukaan lukien, jos et anna varmaa merkkiä tosi harva äijä uskaltaa lähestyä. kyse on aika varmasti siitä eikä mistään muusta.Kuitenkin monet äijät saanu niin monet pakit että alkaa traumatisoitumaan.

[QUOTE="Mies";26122188]Toisen ruma on myös toisen kaunis. Eli harvemmin ton asian suhteen huolta tarvii nähdä.

Ja onhan se niinkin että todella kauniita harvemmin lähestytään kuin vähemmän kaunista. Johtuen siitä että useampi pitää saavuttamattomana sitä kaunista.[/QUOTE]

Olet ihan oikeassa ja väärässä samaan aikaan jotkut susirumat ei kiinnosta ketään ja kauniiden naisten saamiseksi pitää tehdä töitä. Ei kai nyt kukaan mies pelästy jos nainen on kaunis, itse koen sen lähinnä haasteena, jospa tuon saisi jne. Ei kauneus pelota ainakaan minua, en tiedä muista.

Ja sitäpaitsi suomalaiset naiset ovat vain helvetin kauniita, eivät he edes itse tajua sitä.

[QUOTE="Mies";26122188]Toisen ruma on myös toisen kaunis. Eli harvemmin ton asian suhteen huolta tarvii nähdä.

Ja onhan se niinkin että todella kauniita harvemmin lähestytään kuin vähemmän kaunista. Johtuen siitä että useampi pitää saavuttamattomana sitä kaunista.[/QUOTE]

Mitä tämä nyt tarkoittaa? Jos on naisia, no sanotaan vaikka 3, joukossa on 1 todella kaunis, 1 nätti, 1 ruma, niin ketä miehet yrittää iskeä? Kaunista, nättiä vai rumaa?