Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...alan oikeasti uskomaan pikkuhiljaa siihen, että mun elämänkulku on päätetty ajat sitten ja silloin mut on valittu koekaniiniksi ihmiskokeeseen nimeltä "ihmiselämä ilman rakkautta". Huokaus.
Minähän en asiasta mitään ymmärrä, mutta olen antanut kertoa itselleni, että ihmiselämässä rakkautta voi kanavoida (antaa ja saada) muitakin reitteijä - ei vain parisuhteen välityksellä.
Ahaa. Pahoitteluni huonoista kokemuksista. Leuka vaan rintaan ja reippaasti kohti uusia pettymyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22031512:Oletko sä väliinputoajaiässä? Eka kierros meni jo, mutta toka ei ole vielä alkanut? Ehkä tapaamasi varteenotettavat miehet ovat joko jo vähintäänkin seurustelusuhteessa, ehkä jo perheellisiäkin, tai sitten eivät aiokaan aloitaa lähiaikoina mitään vakavampaa suhdetta? Etkä anna ymmärtää, että olisit yhden yön juttukaan?
En ole yhden yön juttu![]()
Olen kolmekymppinen, ja ehkä tuo väliinputoajaikä saattais täsmätäkin. En ole kiinnostunut itseäni reilusti vanhemmista miehistä, siis yli nelikymppisistä ja sitten taas sitä nuoremmat ovat naimissa/varattuja tai just eronneita= kyvyttömiä sitoutumaan uudelleen heti.
Ja sinä joka sanoit ettet haluaisi ylipainoista, kyllä ne maailman muutkin ihmiset ovat rakkauden löytäneet painostaan huolimatta. Vaikka laihduttaisinkin, en todellakaan tekisi sitä siksi että olisin toisten silmissä suositumpi.
Ujous saattaa antaa käsityksen että olet ylimielinen. Itse olin todella ujo nuorempana ja sain sattumalta kuulla, että ihmiset pitivät minua ylimielisenä![]()
Ujous saattaa antaa käsityksen että olet ylimielinen. Itse olin todella ujo nuorempana ja sain sattumalta kuulla, että ihmiset pitivät minua ylimielisenä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22031651:Taidat olla väliinputoajaiässä. 10 vuoden päästä flaksi käy taas paremmin, kun on toinen kierros on alkanut.
Monet on vaan rumia, ei niistä ketään kiinnostu.