V
Vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:89cm ja 15kg.
Siis tulipa liioiteltua, 84cm vaan. Tuo 89cm oli 1.5v mitta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:89cm ja 15kg.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi:Meidän kirppu 70.5 cm ja 7.6 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mun poju oli aika tasan 86 cm ja 12,5 kg.
Pitkä poju! Ootteko te vanhemmat pitkiä?
Todella pitkä 1-vuotias! Siis onko jopa +3-käyrää,vai ylikin?
En mä vaan tiiä.
Nyt hän on 4½ v ja about 117 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pitkän pojan äiti:Anteeksi, että epäilen mutta olisiko tuo 86cm ollut 1½v mitta? Meillä nimittäin kaksi (neuvolan tädin mukaan) pitkää poikaa, joista molemmat on olleet 80cm 1-vuotiaana, 1½-vuotiaana 85/86c, ja 2-vuotiaana 92/93cm. Isompi on nyt 5-vuotiaana 120cm ja edelleen ikäisekseen pitkä poika.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pitkän pojan äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mun poju oli aika tasan 86 cm ja 12,5 kg.
Pitkä poju! Ootteko te vanhemmat pitkiä?
Todella pitkä 1-vuotias! Siis onko jopa +3-käyrää,vai ylikin?
En mä vaan tiiä.
Nyt hän on 4½ v ja about 117 cm.
Anteeksi, että epäilen mutta olisiko tuo 86cm ollut 1½v mitta? Meillä nimittäin kaksi (neuvolan tädin mukaan) pitkää poikaa, joista molemmat on olleet 80cm 1-vuotiaana, 1½-vuotiaana 85/86c, ja 2-vuotiaana 92/93cm. Isompi on nyt 5-vuotiaana 120cm ja edelleen ikäisekseen pitkä poika.