G: 1-vuotiaiden poikien mitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun poju oli aika tasan 86 cm ja 12,5 kg.

Pitkä poju! Ootteko te vanhemmat pitkiä?

Todella pitkä 1-vuotias! Siis onko jopa +3-käyrää,vai ylikin?

En mä vaan tiiä.

Nyt hän on 4½ v ja about 117 cm.

Anteeksi, että epäilen mutta olisiko tuo 86cm ollut 1½v mitta? Meillä nimittäin kaksi (neuvolan tädin mukaan) pitkää poikaa, joista molemmat on olleet 80cm 1-vuotiaana, 1½-vuotiaana 85/86c, ja 2-vuotiaana 92/93cm. Isompi on nyt 5-vuotiaana 120cm ja edelleen ikäisekseen pitkä poika.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden pitkän pojan äiti:
Anteeksi, että epäilen mutta olisiko tuo 86cm ollut 1½v mitta? Meillä nimittäin kaksi (neuvolan tädin mukaan) pitkää poikaa, joista molemmat on olleet 80cm 1-vuotiaana, 1½-vuotiaana 85/86c, ja 2-vuotiaana 92/93cm. Isompi on nyt 5-vuotiaana 120cm ja edelleen ikäisekseen pitkä poika.

Mahdollistahan sekin on :ashamed:, katson löytyykö neuvolakorttia niin voin tarkistaa.

Sen muistan 100% varmasti että 1 v 10 kk neuvolakäynnillä pojalla oli 95 cm pituutta. Ja sen, että tyttö oli 1-vuotiaana 79,5 cm ja poika on aina ollut siskoaan paljonkin pidempi.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden pitkän pojan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun poju oli aika tasan 86 cm ja 12,5 kg.

Pitkä poju! Ootteko te vanhemmat pitkiä?

Todella pitkä 1-vuotias! Siis onko jopa +3-käyrää,vai ylikin?

En mä vaan tiiä.

Nyt hän on 4½ v ja about 117 cm.

Ai hitto! Minäkin aloin epäillä muistiani ja tarkistin neuvolakortin. Aiemmin sanomani 86 cm oli tosiaan 1,5v mitta. 1-vuotiaana oli 82 cm :ashamed: Soriii....

Ei löytynyt pojan neuvolakorttia, mutta tytön kortti löytyi. Tyttö oli 1-vuotiaana tuon 79,5 cm ja 1½-vuotiaana 86 cm - ja poika on aina ollut useita senttejä pidempi kuin siskonsa samassa iässä, eli 86 cm ei voi olla pojan 1,5 v pituus.

Sen muistan myös, että 98 cm Remu jäi pieneksi suht samaan aikaan kuin poika 2 v täytti, ja 104 cm oli sopiva koko.

On se pitkä :D

Yhteistyössä