Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 16:55 Venjo-äiti kirjoitti:Poika oli 95.5vm ja 14.5kg - syntyessään 52cm ja 3835g
Tyttö oli 100cm ja 16.7kg - syntyessään 54cm ja 4615g
Hei Cheyenne, onko poikasi kasvanut 2.5v 18cm ja tullut painoa vain kilo? Käsittääkseni tuollainen painon hidastuminen pitäis ottaa jo tarkkailuun, että kaikki on kunnossa?
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 18:16 Chayenne kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 16:55 Venjo-äiti kirjoitti:Poika oli 95.5vm ja 14.5kg - syntyessään 52cm ja 3835g
Tyttö oli 100cm ja 16.7kg - syntyessään 54cm ja 4615g
Hei Cheyenne, onko poikasi kasvanut 2.5v 18cm ja tullut painoa vain kilo? Käsittääkseni tuollainen painon hidastuminen pitäis ottaa jo tarkkailuun, että kaikki on kunnossa?
Hmmm...jos tarkoitat tuota toista ketjua `5v. mittoja` niin tama 3-vuotias on eri poika kuin se 5v. Meilta loytyy nimittain molemmat =)
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 kclo 10:34 hopeakäpälä kirjoitti:Poika eilen 3v. neuvolasa 104cm ja 18,8kg
syntyessään oli iso
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 22:25 hopo kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 kclo 10:34 hopeakäpälä kirjoitti:Poika eilen 3v. neuvolasa 104cm ja 18,8kg
syntyessään oli iso
SAAKO KYSELLÄ KUINKA ISO POIKA OLI SYNTYESSÄÄN?
MEILLÄ OLI 3-VUOTIAANA 102cm ja 15.8 kg.
SYNTYESSÄÄN:5250g ja 59cm. :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 14:18 hopo kirjoitti:Itse olen 165cm pitkä ja mies on 187cm.Et ite en oo mitenkään pitkä.
Poika oli 1-vuotiaana 81cm
2-vuotiaana 94.5 cm
3-vuotiaana siis sen 102cm
Meillä myös mennään yläkäyrillä tasaisesti :heart: :heart: