Mitkä nimet sopisi pienelle sirolle tyttö vauvalle? kolme nimeä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöjen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietitkö oikeasti nimeä vauvan koon mukaan? Hänhän voi olla parikymppisenä satakiloinen keijukainen...

Eipä sillä sen kummemmin oo merkitystä. Jotkut nimet vaan sopii enempi isompi kokoisille ja jotku pienempi kokoisille vauvalle, eikä se haittaa minkä kokonen isompana tulee. Nimeen kyllä tottuu tulipa lapsesta isompana minkä kokonen tahansa.
 
Valitkaa nyt ennemmin omasta mielestänne kaunis nimi, eikä lapsen ruumiinrakenteen mukaan! :) Sillä syntymäpainolla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä myöhemmän ruumiinrakenteen kanssa. ;)

T. Yksi samankokoinen syntyessään, jolle naurais naurismaan aidatkin, jos äiti ois nimennyt Siruksi :D
 

Yhteistyössä