V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mobilat-mainokset!!!!! |O
Tätä me tyttöjen kanssa aina käytetään :lauhg:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mobilat-mainokset!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mobilat-mainokset!!!!! |O
Tätä me tyttöjen kanssa aina käytetään :lauhg:
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan kutina:Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Alkuperäinen kirjoittaja Voihan kutina:Alkuperäinen kirjoittaja tollo peloton:no se peräpukama mainos ja sitten se jossa se apteekin täti puhu alapäästä..
Just nää peräpukamajutut ja kutiaako peräaukkosi, puhumattakaan kuivuudesta alapäässä. Ei helvetti, miks KAIKKI tollaset pitää toitottaa mainoksissa. Jotain rajaa, pliis!
Oiskohan sen takia, että ihmiset tietäis, että heidän noloon vaivaansa löytyy lääke...
No totta mooses se on just sen takia, mutta mutta... että telkkarimainoksessa... eiköhän sen tiedon vois välittää toistakin kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja kiuski:Se missä mies, nainen ja pikkutyttö on lähdössä elokuviin, ja mies vinkuu että "Taas närästää". Argh!
Radiosta tulee kans yks aivan järkky mainos. Siinä nainen eka selittää, miten sillä on raskas ja kiireinen päivä, töistä päiväkodin ja ruokakaupan kautta kotiin jne. Sitte: "Mutta illalla kun lapset nukkuu, mulla on aikaa itselleni, ja silloin mä masturboin mun uudella kaalimatosauvalla" tai jotain tuonne päin. Meinasin ojaan ajaa kun tuon kuulin ja kiitin onneani, ettei ollu lapset kyydissä. Varmasti ois takapenkiltä kajahtanut tiukka kysymys että mitä se mainoksen täti tekee kotona... Ei sillä, ettenkö lapsilleni seksistä vois puhua, mutta ehkä kuitenki vähän eri tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:No äkkiseltään tuli mieleen berocca(?)... Olen sinun henkinen vireytesi... jne ja siinä se keltainen hahmo liikkuu koko ajan sen naisen mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Ja vielä kolmas ärsytys on Saarioisen joulunaikainen mainos, tai oikeataan siinä ärsyttää vaan se loppu kun pikku likka huutaa "SYÖMÄÄÄÄÄÄN!" |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:- Martti?
- Joo?
- Mitä sä puuhaat?
- Pissaan!
:headwall: |O :x:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Kaikki nämä, mitkä on jo sanottu.
Sitten Satu Ruotsalaisen hiusvärimainokset:"Hei äiti, värjäsin juuri hiukset!"
Ja se kauhea Gigantin äijä, joka jumppaa.
Sitten kaikki Elisan mainokset, varsinkin se jouluna tullut, jossa Aake Kalliala höpöttää paketissa.
Sitten Penelope Cruz meikkivoidemainoksessa, se sönkötys menee vähän yli"its natshshural, its mineralshsh..."
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Ja se kauhea Gigantin äijä, joka jumppaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:DNA mokkula mainokset...
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ne helvetin Saarioisten mainokset vois poistaa koko planeetalta! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja vv:onko tää nyt atrian mainos, mis se eija vilpas yrittää selvittää sitä ruokaansa?? se on aiivan liian pitkä! mä vaihdan kanavaa aina ku se tulee-
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Kaikki nämä, mitkä on jo sanottu.
Sitten Satu Ruotsalaisen hiusvärimainokset:"Hei äiti, värjäsin juuri hiukset!"
Ja se kauhea Gigantin äijä, joka jumppaa.
Sitten kaikki Elisan mainokset, varsinkin se jouluna tullut, jossa Aake Kalliala höpöttää paketissa.
Sitten Penelope Cruz meikkivoidemainoksessa, se sönkötys menee vähän yli"its natshshural, its mineralshsh..."