G: Ärsyttävät mainokset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan kutina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan kutina:
Alkuperäinen kirjoittaja tollo peloton:
no se peräpukama mainos ja sitten se jossa se apteekin täti puhu alapäästä..

Just nää peräpukamajutut ja kutiaako peräaukkosi, puhumattakaan kuivuudesta alapäässä. Ei helvetti, miks KAIKKI tollaset pitää toitottaa mainoksissa. Jotain rajaa, pliis!

Oiskohan sen takia, että ihmiset tietäis, että heidän noloon vaivaansa löytyy lääke...

No totta mooses se on just sen takia, mutta mutta... että telkkarimainoksessa... eiköhän sen tiedon vois välittää toistakin kautta.

Niin ja jotenkin lasten aikana mainostetaan peräaukon kutinaa ja alapään hiivaa..

Se missä mies, nainen ja pikkutyttö on lähdössä elokuviin, ja mies vinkuu että "Taas närästää". Argh!
Radiosta tulee kans yks aivan järkky mainos. Siinä nainen eka selittää, miten sillä on raskas ja kiireinen päivä, töistä päiväkodin ja ruokakaupan kautta kotiin jne. Sitte: "Mutta illalla kun lapset nukkuu, mulla on aikaa itselleni, ja silloin mä masturboin mun uudella kaalimatosauvalla" tai jotain tuonne päin. Meinasin ojaan ajaa kun tuon kuulin ja kiitin onneani, ettei ollu lapset kyydissä. Varmasti ois takapenkiltä kajahtanut tiukka kysymys että mitä se mainoksen täti tekee kotona... Ei sillä, ettenkö lapsilleni seksistä vois puhua, mutta ehkä kuitenki vähän eri tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiuski:
Se missä mies, nainen ja pikkutyttö on lähdössä elokuviin, ja mies vinkuu että "Taas närästää". Argh!
Radiosta tulee kans yks aivan järkky mainos. Siinä nainen eka selittää, miten sillä on raskas ja kiireinen päivä, töistä päiväkodin ja ruokakaupan kautta kotiin jne. Sitte: "Mutta illalla kun lapset nukkuu, mulla on aikaa itselleni, ja silloin mä masturboin mun uudella kaalimatosauvalla" tai jotain tuonne päin. Meinasin ojaan ajaa kun tuon kuulin ja kiitin onneani, ettei ollu lapset kyydissä. Varmasti ois takapenkiltä kajahtanut tiukka kysymys että mitä se mainoksen täti tekee kotona... Ei sillä, ettenkö lapsilleni seksistä vois puhua, mutta ehkä kuitenki vähän eri tilanteessa.

Mä en oo kuullut tota radiomainosta, mutta täältä aiemmin siitä luin ja aika järkyltä kuulosti :o

Arvatkaa onko arsyttavaa katsoa tyhmia mainoksia kielella jota ei ymmarra! :kieh: :laugh: Ja ne dupatut ohjelmat ja elokuvat...Denzel Washington puhui eilisessa elokuvassa sujuvaa espanjaa! :laugh: :laugh:

Tässä on kastike, joka maistuu kanalle, jonka keksi äiti... Toi jää niin soimaan päähän että ihan ketuttaa!

Ja se tuhannen mokkulamainos.

Ja Expertin mainos.

Kaikki nämä, mitkä on jo sanottu.

Sitten Satu Ruotsalaisen hiusvärimainokset:"Hei äiti, värjäsin juuri hiukset!"

Ja se kauhea Gigantin äijä, joka jumppaa.

Sitten kaikki Elisan mainokset, varsinkin se jouluna tullut, jossa Aake Kalliala höpöttää paketissa.

Sitten Penelope Cruz meikkivoidemainoksessa, se sönkötys menee vähän yli:) "its natshshural, its mineralshsh..."

Ihan hyviä ehdokkaita kaikki mainitut mutta kaikkein hirvein päällä maan on se joku numerohakumainos, 16556 tai sinne päin jossa sitä numeroa hoilaa parikin eri lähibaarin karaokeillasta karannutta beibeä. En ymmärrä mikä siinä on pointti, onko ne tosissaan vai ei vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
- Martti?
- Joo?
- Mitä sä puuhaat?
- Pissaan!

:headwall: |O :x :( :kieh:

Mua lapset aina kiusaa tällä :( Mutta ehkä vielä pahempia on se Fonecta tai se missä on ne kummalliset pupunkorvat ja sitten se Mokkula-mainos.

Mä en pysty enää kattomaan tai kuuntelemaan sitä lääke mainosta, oisko ollu joku panadol tai joku sellanen, se missä ne ihmiset esittää niitä pääkipujaan |O "oi oi oi oi" "voi voi voi" ja hakkaa päätään!! Se jos mikä saa myötähäpeän tunteen... :headwall:

Se Activia-mainos jossa lihava palomies valittaa että kylläpä on maha pipi ja paskattaa vai mitä sanookaan ja activia auttaa (ihan kuin sillä äijällä ei pikemminkin auttaisi liikunta ja vähempi syöminen olotilaan..)

Ja joulun jälkeen kammosin sitä Tarjoustalon mainosta jossa tuli hirveä palosireeni, se kun rupesi illalla hiljaisuudessa huutamaan tölsystä niin kuului varmaan ulos asti :kieh:

Ja jouluna tuli se raivostuttava Seppälän mainos missä sille paketille kasvo ne kädet ja se suu kun joulukoriste tippu sen päälle... :headwall: Vieläkin ärsyttää se mainos, oishan sen mainoksen voinu paremminkin tehdä |O :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:

Sitten kaikki Elisan mainokset, varsinkin se jouluna tullut, jossa Aake Kalliala höpöttää paketissa.

Sitten Penelope Cruz meikkivoidemainoksessa, se sönkötys menee vähän yli:) "its natshshural, its mineralshsh..."

Joo toi hiusvärimainos! |O Laskin joskus piruuttani kun ärsytti niin paljon, että kuin monta kertaa se sanoo siinä "äiti" niin oiskohan ollu joku 5-7krt :kieh:

Se Gorecan-mainos jossa se tummu ja papparainen selittävät kun "ennen jäi siemeniä hampaankoloon...ja nyt suutelokin sujuu vaimon kanssa kun hampaat ei hölsky..." vai mitäs pirua ne nyt tarkalleen siinä sanoki..... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:

:laugh: :laugh:

Suurta myötähäpeää aiheuttaa se 0100 0100 mainos jossa mies tulee mitä omituiseimmissa kohdissa. Kuten se kun se nainen ei saa pyykkejä puhtaaksi niin mies tulee puku päällä selittämään etä 0100 0100 numerosta saa apua pyykinkin pesuun....

Yhteistyössä