Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vessan käsisuihku -> pillupuhelin
Alkuperäinen kirjoittaja d44:Aika monet seksiin liittyvät sanonnat, esim. "pistettiin muijan kans lihaa piiloon" :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Laulava Lomittaja:Omat muksut on imuroineen Simpsoneista sen Homerin hokeman "tou"-ja tätä kuulee sen sataviiskyt kertaa päivittäin :headwall:
Aikuisten oikeesti kuuluu myös tähän..
Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:edesmennyt mummoni sai veret kiehumaan sanomalla robinhoodia roopinhootiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Arjen pyörittäminen ja Yhteiset pelisäännöt. Joka naistenlehdessä puhutaan, miten parisuhteessa pitää sopia yhteiset pelisäännöt - yäks! Ei sitä nyt missään urheilukentällä olla!!
Alkuperäinen kirjoittaja Axlrose-:Alkuperäinen kirjoittaja d44:Aika monet seksiin liittyvät sanonnat, esim. "pistettiin muijan kans lihaa piiloon" :headwall:
Entäs tää, kun tehdään/yritetään perheenlisäystä, niin "Rojut ränniin" EWWWW :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja on halpa:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Ja Lidl on mun mielestä se mikä saa voimaan pahoin: on liidelii, lidlii ..
Omat vanhemmat sanoo että "Litti".
Anoppi sanoo että "Lindli".
Seinäjoen Lidlin pihalla kuulin äijän puhuvan kännykkään että "moon täällä Lirissä".
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Hautuumaa
Kun kello on tasan jotakin ja sanotaan esim. yksitoista reikäleipä
Näillä näppäimillä, aikuisten oikeesti
Drinksu ja sidu
Ihquu, siistii
Loppupeleissä, pitkässä juoksussa
Naisesta puhuttaessa emäntä
Voi kilin v...u, voi p...un hiki,
Niinku hokeminen joka ikisessä lauseessa.
Alkuperäinen kirjoittaja d44:Citymarket äännetään et kitymarket....
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja on halpa:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Ja Lidl on mun mielestä se mikä saa voimaan pahoin: on liidelii, lidlii ..
Omat vanhemmat sanoo että "Litti".
Anoppi sanoo että "Lindli".
Seinäjoen Lidlin pihalla kuulin äijän puhuvan kännykkään että "moon täällä Lirissä".
Älä unohda Liiteriä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:edesmennyt mummoni sai veret kiehumaan sanomalla robinhoodia roopinhootiksi![]()
Esim. Kainuussa ja Savossa on melko yleistä ettei käytetä B:tä tai D.tä ollenkaan, esim "etelenä hetelmä", ja banaani on mun isän mukaan pannaani :headwall: