G; Ärsyttävimmät sanat/sanonnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Axlrose-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja on halpa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Ja Lidl on mun mielestä se mikä saa voimaan pahoin: on liidelii, lidlii ..

Omat vanhemmat sanoo että "Litti".
Anoppi sanoo että "Lindli".

Seinäjoen Lidlin pihalla kuulin äijän puhuvan kännykkään että "moon täällä Lirissä".

Älä unohda Liiteriä :laugh:

Täällä päin kuulee sanottavan Lillu
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun naista sanotaan MAMMAKSI!!

Minua ärsyttää myös savolaisten miesten tapa sanoa naista mammaksi tai tyttäreksi! Monesti miespuolinen ystäväni laittaa viestiä "Mitäs tytär/mamma?"
Kerran hänelle mainitsin asiasta että en käsittääkseni ole hänen äitinsä saatika tyttärensä.

Alkuperäinen kirjoittaja murr:
kun naista sanotaan MAMMAKSI!!

Minua ärsyttää myös savolaisten miesten tapa sanoa naista mammaksi tai tyttäreksi! Monesti miespuolinen ystäväni laittaa viestiä "Mitäs tytär/mamma?"
Kerran hänelle mainitsin asiasta että en käsittääkseni ole hänen äitinsä saatika tyttärensä.

Pohjoisessa sanotaan tyttöjä tyttäriksi, tai vielä muodossa tyvär, eikä sillä viitata sukulaisuussuhteisiin.

Mun on pakko tunnustaa, mutta sanon joskus tahallani Lidliä Lillukaksi. Ymmärrän kyllä sen ällöttävyyden, en vaan voi sille mitään! :x
Ihan normaaleista sanoista mua on ärsyttänyt aina "pötköttää" tai muut versiot siitä. Se saa ihan oikeasti minut raivon partaalle.

KAIKKI mitä on jo tähän asti mainittu ja lisäänpä vielä sellasen hokeman ku "onko se sulta jotenkin pois/ eipä oo sulta mitenkään pois", ARG, toi vaan osaa ärsyttää ;)

KAIKKI mitä on jo tähän asti mainittu ja lisäänpä vielä sellasen hokeman ku "onko se sulta jotenkin pois/ eipä oo sulta mitenkään pois", ARG, toi vaan osaa ärsyttää ;)

Siitä on myös nämä alapääversiot: mitä se sun p***että kaivelee, jos jne. :x

juurikin - nykyään aika suosittu ja ihan pirun ärsyttävä
ihan sama - 10v käyttää ja saa mut ihan raivoon. On kiellettyjen sanontojen listalla. Esim jos kysyn, haluatko jäätelöä ja vastaus on "ihan sama", vaikka oikeesti haluais, niin ei kyllä tipu jäätelöä.
jep jep - argh, en kestä!

Yhteistyössä