Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja on halpa:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Ja Lidl on mun mielestä se mikä saa voimaan pahoin: on liidelii, lidlii ..
Omat vanhemmat sanoo että "Litti".
Anoppi sanoo että "Lindli".
Seinäjoen Lidlin pihalla kuulin äijän puhuvan kännykkään että "moon täällä Lirissä".
Älä unohda Liiteriä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun naista sanotaan MAMMAKSI!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:hell yeah,
OMG,
rakkauden hedelmä,
no siis silleen,
no DAA
Alkuperäinen kirjoittaja murr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun naista sanotaan MAMMAKSI!!
Minua ärsyttää myös savolaisten miesten tapa sanoa naista mammaksi tai tyttäreksi! Monesti miespuolinen ystäväni laittaa viestiä "Mitäs tytär/mamma?"
Kerran hänelle mainitsin asiasta että en käsittääkseni ole hänen äitinsä saatika tyttärensä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KAIKKI mitä on jo tähän asti mainittu ja lisäänpä vielä sellasen hokeman ku "onko se sulta jotenkin pois/ eipä oo sulta mitenkään pois", ARG, toi vaan osaa ärsyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karvat pystyyn:Kera. Jossain FB päivityksissä Tää mampsa lähtee kaupungille kera masuasukin. :headwall: :X
Alkuperäinen kirjoittaja Karvat pystyyn:Kera. Jossain FB päivityksissä Tää mampsa lähtee kaupungille kera masuasukin. :headwall: :X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vessan käsisuihku -> pillupuhelin