Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:En jaksa lukea koko ketjua, mutta minua ärsyttää eniten se, jos alle 2-vuotiaalle syötetään samalla lusikalla ruokaa kuin millä itsekin syödään. Ja tartutetaan samalla lapsen suuhun karies-bakteeri. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja f:se kyllä tarttuu 3-4 vuotiaaksi asti...
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja f:se kyllä tarttuu 3-4 vuotiaaksi asti...
Sitten meidän hammashoitajalla on väärää tietoa...Uudelleenkoulutukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en jaksa kuunnella kun jotkut koko ajan komentaa ja ärhentelee lapsilleen, vaikka lapset ei olis tehneet mitään mikä antais aihetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olipas ärsyttävä kaveri huhhuh! Tuollaiset yhden pienen mammat saa kiertää kaukaa.Huh!
Ärsyttävää on sellainen, että ainoalle lapselle annetaan kaikki ja saa kaiken periksi ja pomottaa koko perhettä ja lähiympäristöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kaverini syötti pojalleen jo ihan vuoden-parin ikäsenä ihan aikuisten annoksia ruokaa. Iso lautanen ja vähintään 4perunaa yms.. Vähän ihmettelin että eikö yhtään raksuta että aikuiset ja taaperot ei syö samankokosia annoksia... Silläkin sentään jo toinen lapsi.
sit rääky siinä mukulan vieressä kun toinen oli jo täynnä mutta ruokaa oli viel isot kukkurat jäljellä ja muka syötävä oli.
Ja samanlainen se on edelleen.
Muutenkin huutaa kokoajan kuin palalaikka ja kakara on juossut pitkin pihoja jo kolme vuotiaasta asti (ainakin) ilman valvomatta..
Kaikenhuipuksi luulee kai olevansa joku äideistä parhain.. ja marttyyrin viitan on ottanut harteilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Mua ärsyttää yli kaiken ne yhden lapsen äidit, jotka päivittelee ja antaa neuvoja, kuinka toimia mun kahden pojan kanssa, jotka tappelee koko ajan kuin kissat ja koirat.
Ai että oikein _kahden_ lapsen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Mua ärsyttää yli kaiken ne yhden lapsen äidit, jotka päivittelee ja antaa neuvoja, kuinka toimia mun kahden pojan kanssa, jotka tappelee koko ajan kuin kissat ja koirat.
Ai että oikein _kahden_ lapsen kanssa![]()
No sama se mulle vaikka jollain olis 10, mutta pointti oli se, että miten hiidessä he voivat tietää sen eron, onko lapsia yksi, kaks vai sata :kieh:
Ja harvemmin ne yksinäiset muksut itsekseen tappelee, eikös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ärsyttävintä on se että yhden perheen lapset puuhailevat wc asiat ihan itekseen.. kyse 2.5 ja 4 vuotiaista jotka kaataa potan pönttöön, pyyhkii pyllynsä niin että kädet kakissa ja pönttö kakassa...
Myös vessan lattialla saattaa olla kakkaa ja lavuaarin reunalla.
Ja tää on taivahan tosi ja mua oksettaa tuollain.. Sitte samoilla käsillä tullaan johku pipariastialle kahvipöytään :x :x :x :x
Miten itse ehdit ja jaksat joka välissä vessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Ja onhan niitä muitakin, kuten esim. se, että 4v pesee aina yksin ja ite hampaat, eikä kukaan aikuinen katso miten pesee ne ja tuleeko puhtaaks. Ite kerran todistin erään lapsen hampaanpesuja useampana päivänä ja se oli tasan sitä, että pani harjan suuhun, pyöräytti siellä 10 sekuntia ja huuhteli ja lähti pois. Ja äiti kirkkain silmin kertoo, miten etevästi heidän kullannuppu pesee hampaat aina aivan itse :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Ja onhan niitä muitakin, kuten esim. se, että 4v pesee aina yksin ja ite hampaat, eikä kukaan aikuinen katso miten pesee ne ja tuleeko puhtaaks. Ite kerran todistin erään lapsen hampaanpesuja useampana päivänä ja se oli tasan sitä, että pani harjan suuhun, pyöräytti siellä 10 sekuntia ja huuhteli ja lähti pois. Ja äiti kirkkain silmin kertoo, miten etevästi heidän kullannuppu pesee hampaat aina aivan itse :headwall:
Entäs se, kun 3-vuotias käy yksin kylvyssä ammeessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Muutama juttu.
Ihan hirveän ärsyttävää on, kun äidit marisee ja siitä, kuinka ei olla suunnilleen kolmeen vuoteen nukuttu yhtään kokonaista yötä lapsen takia (potkii unissaan ja heräilee) - mutta perhepedisssä nukkumista ja imettämistä ei voi missään nimessä lopettaa, kun lapsen turvallisuudentunne kärsii.
Toinen ärsyttävä juttu on se, että kuljetaan lapsen perässä ylihysteerisenä suojelemassa. Älä kiipeä sinne, älä koske tuohon, ei saa mennä sinne" - kieltojen lista on loputon. Sitten ihmetellään, kun lapsi on sohvaperuna jo pienenä, ei sitä saa edes ulkoilemaan. No ei kai, jos kaikkea tekemistä rajoitetaan...
Kolmas ärsyttävä on se, että toisen perheen rytmiä pitää arvostella KOKO AJAN. Ystävälläni on melkein saman ikäinen poika kuin omani. Esim. vuosi sitten heillä nukuttiin yöunia 21.30 - 9.30, meillä suunnilleen 19 - 07. Lapset nukkuivat saman verran, mutta silti ystäväni kuittaili minulle KOKO AJAN siitä, kuinka KAUHEAN aikaisin meillä poika menee nukkumaan ja kuinka JÄREJTÖNTÄ on herätä noin aikaisin. Meille itsellemme asia ei ollut ongelma. Meinasi käämi kärähtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Yrtti:Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät vaihda lapsensa märkää vaippaa! Olkoonkin, että vaipat imee älyttömän paljon, mutta näyttää kauhealta, kun lapsella roikkuu märkä vaippapallo polvissa asti. Ja siltikään ei vaihdeta! Kuka aikuinen muka haluaa olla omassa k.usessaan???
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaa hyvä tulee:Syömisestä puheen ollen niin mua ärsyttää sellaiset vieraat jotka tyhjentävät koko kahvipöydän. Tottakai ne mitkä laitan pöytään on syötäväksi tarkoitettu, mutta jos yksi ja sama lapsi tyhjentää koko keksi kipan niin sillon aina tulee mieleen,että eikö jotkut saa kotona mitään herkkuja kun "sekoavat" kun pääsevät keksi kipon tai muun herkun ääreen. Olen ainakin yrittänyt opettaa omille lapsille että yksi kutakin kylässä...kotona enemmän(mutta ei kotonakaan paketti kaupalla)