Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eda:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Arvostan ja pidän täysin luonnollisena sitä, että kun lapsia saadaan, niitä hoidetaan kotona vähintään 2-3 vuotta, mieluusti pitempäänkin. Sitä en ymmärrä, että lapsia tehdään ja niitä nähdään sitten lähinnä aamuisin ja iltaisin ja lapsi näkee pienestä pitäen enemmän päiväkodin väkeä tai muuta hoitajaa, kuin vanhempiaan.
Niin no, lapsia voi nähdä esim. klo 15.30-21 valveilla ja viikonloput, lomat, vapaapäivät. Surullistahan se on, ettei kaikkea valveillaoloaikaa voi viettää lasten kanssa, mutta aina ei voi valita ja on ajateltava myös pidemmällä tähtäimellä. Tulevaisuuttaan ei voi rakentaa pelkästään elätettävän roolissa olemalla, sillä ne lapset kasvaa eikä enää tarvitse sinua 24/7.
Samoilla linjoilla olen minäkin, paitsi että mulla ei ole vielä lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja bad:Arvostan kyllä mikäli ovat kotona sen takia, että haluavat hoitaa lapsia, eikä sen takia etteivät halua mennä töihin.
Itselläni on yksi lapsi.
Jos perheenäiti on kotona vielä siinäkin vaiheessa, kun kaikki lapset on koululaisia tai esikoululaisia, se menee mun kirjoissa jo selkeesti työssäkäynnin välttelyksi. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja v:Arvostan, mutta en enää semmoista, joka on kotiäitinä kotona ja kaikki lapset koululaisia.