G:Haluatko kertoa, mitä nolointa oot tehnyt kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pidin miehen ex-vaimon (jonka muuten tapasin tuona iltana ensimmäisen kerran!)
kanssa lesboshown täyden yökerhon tanssilattialla, seuraavana aamuna ihmettelin kun rintakehässä fritsuja.. olen myös potkinut kengät pois & sitten kontannut ympäri baaria etsimässä niitä, sekä tehnyt "tyylikkään" meikin kun korjasin silmän rajauksia punaisella huultenrajauskynällä

oi niitä aikoja :D

[QUOTE="vieras";24969235]:O:O:O
Varmaankin taksiin oksentaminen. Sain maksaa 100e ja käveltiin loppumatka. Biljardipöydän päällä naiminen hyvä kakkonen.
tuo jälkimmäinen![/QUOTE]

Huijari! Muutit tytsin viestissä tanssimisen naimiseksi. :D

Kamalinta ja tyhmintä on tämä: Tapasin narsistin exäni ekan kerran ja lähdin sen mukaan! Siitä sitten alkoikin ihmissuhde, joka ei ollut kovinkaan kehuttava.
Vaan olihan siitäkin jotakin hyötyä, ilman tota järkyttävää mokaa en olisi saanut kahta ihanaa lastani. Heitä en kadu.

Monia mokia on tullut tehtyä... Miehen kans tapeltu niin että yhessä kämpässä hajos ikkuna sen seurauksena :O Ja oon aika rääväsuu päissään, tulee puhuttua asioista niiden oikeilla nimillä.

Pöydillä tullu tanssittua
harrastin seksiä baarin vessassa jonkun randomin kanssa B)
hävittänyt yhden (yhden!!) kengän. nolotti käydä hakee se seuraavana aamuna :P

... onneksi nykyään en koskaan ota liikaa :xmas:

Olen kussut kattilaan yksissä bileissä, kun olin niin päissäni etten pystynyt kävelemään vessaan. Olen hypännyt ikkunasta, ei muista miksi.
Olen puhunut työpaikan pikkujouluissa tosi älyttömiä. Olen mennyt väliin kun baarissa kolme korstoa kävi jonkun miehen päälle, ihme etten saanut itse kuonooni.
Kerran meinasin joutua putkaan kun olin niin päissäni, että kaatuilin ja olin ihan tööt. Rötkötin poliisiauton etupellillä halaamassa autoa ja lauloin "poliishit on kivoja, poliiseja rraa-kashtan", poliisit yrittivät kammeta mua ylös siitä. Loppujen lopuksi en joutunut putkaan kun siihen tuli kavereitani, jotka lupasivat huolehtia mut kotiin.
Olen varmaan tehnyt jotain vieläkin typerämpiä juttuja, mutta niitä en onneksi muista.
Nämä tapahtuivat, kun olin jotain 18-20v. Vanhemmiten kun olen saanut lapsia niin olen onneksi myös järkiintynyt.

Noh, oon oksentanut yhdessä baarissa sen verta paljon että koko seurue lennettiin pihalle, mä en tosin muista tapahtumista mitään :xmas:

Ja olen todennäköisesti antanut isot kultaiset korvarenkaat maksuksi oven avauksesta kun olin likkakaverini luona käymässä. Tosin tämäkin vain pelkkää arvailua koska "filmi" katkeaa tuohon likkakaverini pihaan. Aamulla ei kuitenkaan ollut korviksia ja olin löynyt aamuyöllä rappukäytävästä...

Ambulanssikyyti kaupungista kotiin hävetti aika helvetin pitkään. Opin siitä että a) ei pidä juoda vieraiden tuomista laseista b) jos joku luulee, että olet oksentanut verta, kannattaa ehkä korjata harhaluulo ja kertoa, ettei oksennus jonka vieressä istut, ole sinun. Eniten ehkä hävetti se sinisilmäisyys. Tiedän, että sillä juomamäärällä olisi pitänyt olla kyllä humalassa, muttei sellaisessa kunnossa että jalat menee sekunnissa alta. Ei pitäis antaa kenenkään tarjota, ja jos antaa niin ainoastaan sillä tavalla että itse ottaa juoman vastaan baarimikolta.

Mutta siitäkin on aikaa yli 10 vuotta. Enkä sen jälkeen ole tehnyt mitään sellaista, joka olisi mua hävettänyt seuraavana päivänä. Enemmän mun noloudet sitä ennenkin olleet huonoja läppiä tai harmittomia tyhmyyksiä. En ole satuttanut ketään (fyysisesti, sydänsuruja ei lasketa :ashamed:), en ole kussut tai stripannut tai joutunut putkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969361:
Kännääminen ei vaan oo mitenkään coolia. Ei edes "hauska känni". Eiks tää ketju jo puhu puolestaan miten fiksua on juoda itsensä humalaan. Mutta jokainen tavallaan.

K

Harva on kännissä niin hauska, kuin luulee olevansa. Olen ehkä tavannut yhden ihmisen, jolle humalatila jotenkin sopi, jos ei perskänneistä puhuta. Kännääminen muutenkin näyttäytyy vähän eri valossa, jos sattuu esim menemään baariin tai liikkumaan kaupungilla illalla selvin päin... ei ole kaunista katsottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24969411:
Harva on kännissä niin hauska, kuin luulee olevansa. Olen ehkä tavannut yhden ihmisen, jolle humalatila jotenkin sopi, jos ei perskänneistä puhuta. Kännääminen muutenkin näyttäytyy vähän eri valossa, jos sattuu esim menemään baariin tai liikkumaan kaupungilla illalla selvin päin... ei ole kaunista katsottavaa.

Vuosia selvinpäin baareissa käyneenä voin todeta, yhtään fiksua tai hauskaa humalaista en ole tavannut. rasittavia jankuttajia sitäkin enemmän. Ja niitä jotka tekevät typeryyksiä.
Mun suhtautuminen känneihin on yksinkertaisesti se, ettei aikuinen ihminen tarvitse humalatilaa yhtään mihinkään. Nuorenat känneilyä varmasti kokeilee aika suuri joukko, mutta miksi sama jatkuu vielä aikuis-iällä?

Yhteistyössä