Sisäistin eilen illalla mitä olen tehnyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellisuuteen tippunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
..ainut mitä pystyn sanomaan on, että nyt sinä istut yksinään pöydän ääreen ja mietit,että oletko valmis ottamaan riskin? oletko valmis rakastamaan ja luottamaan?

..teillä ei ole avattu vielä edes keskusteluyhteyttä,jos miehesi kommentit ovat tuollaisia..

Ei oikein kyllä tunnu siltä, että sun mies olis oikeasti tajunnut että mitä se on itse tehnyt ja että katuisi sitä oikeasti :/

Nyt pitää sun vaan miettiä, että oletko sinä loppuelämäs tuollaisessa tilanteessa, jossa mies kiristää sua sillä tapahtumalla, vai kasvatatko selkärankaa ja teet niin kuin sulle on oikein.

En halua miestäni siis täällä soimata... Olen itsekkin sanonut todella pahoja asioita takaisin kun mulle on tuolla tavalla puhuttu. On tässä huomattu ettei luoteta puolin eikä toisin. Minä en saa koti kylää kauemmas lähteä enkä saa kauaa olla missään kaikkialle mennään yhdessä... Mutta kaipa se ihan hyvä on... MIetin vaan että miten luottamus voi kasvaa jos ei pääse mihinkään yksin???

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
mietin mietin juu on vaan nii vaikeeta taas tänään ku mielessä ei pyöri muutaku se että miksi mies on mun kanssa :(

Miksi sä alennat itseäsi noin paljon?

Sun mies on myös pettänyt sinua, ja sinä olet antanut anteeksi ja halunnut jatkaa, miksi hän ei voisi tehdä samalla tavalla? Miksi sinä olisit jotenkin vähemmän arvoinen?

..voi voi..ajatuksissani pyörii nyt asia,jota en halua sinulle ääneen sanoa..

..kerran petturi..jne..

..ja miehelläsi jatkuu selkeästi sama kaava edelleen..

..jos parisuhteessa asiat toimii ja rakkautta ja halua riittää, niin pettäminen ei ole tarpeellista..se ei tule edes mieleen..

en tiedä enää voinko olla samaa mieltä nimimerkkini kanssa, sillä miehesi on julma. mä tiedän, että jos teen virheen, otan myös vastuun. toinen voi tehdä mulle samoin vaikkei kostaminen ookaan oikein. mutta kokisin silloin velvollisuudeksi antaa anteeksi. mutta jos toinen tekisi ensin, olisi mulla vara valita jatkanko vai en. mutta mun mielestä sun miehes sanat on yksinkertaisesti törkeet. miks mies ei olis sunlaisen kanssa. miehes huomaa tietenkin, että sillä on henkinen ylilyöntiasema ja käyttää sitä suhun. sä oot herkempi ja valitettavasti miehet käyttää toisinaan sitä hyväkseen. puhumaan ulkopuolisen kanssa, koska sieltä tulee puolueettomin mielipide mitä mieskin vois paremmin kuunnella.

..jotenkin nyt tuntuu, että miehesi tyyli pysyy samana..silloin ei puhuta rakkaudesta..

..meistä jokainen voi sanoa toiselle puolisolle, että rakastaa..mutta kuinka tarkoituksenmukaista se on, niin se on eri asia..

..miehesi puhuu kenties paljon kliseitä..ja kun kärähtää pettämisestä, niin aloittaa vakuuttamisen, kuinka hyvä hänen on olla..ja kuinka ei ikinä enää tee sitä uudestaan..

..öö..tekee ja on jo tehnyt useamman kerran..

..voidaan puhua mielummin halusta olla jonkun kanssa..ei rakkaudesta..kunhan on joku, joka jakaa arjen ja elämän,.,.ja kun tekee mieliu toista, niin pettäminen alkaa, koska ei ole todellisia tunteita pelissä..ei nykyisessä eikä siinä toisessakaan suhteessa..

'..näin ei toimita normaalissa parisuhteessa..

Alkuperäinen kirjoittaja saku:

..kerran petturi..jne..

..jos parisuhteessa asiat toimii ja rakkautta ja halua riittää, niin pettäminen ei ole tarpeellista..se ei tule edes mieleen..

Kaikki alkoi mun tekemästä abortista, antaa ymmärtää että mitään näistä ei oli stapahtunu jos en olis sitä sillon tehnyt... Mitä mä voin muuta tehdä ku syyttää itseäni tästä kaikesta... mähän sen alotin, tän kaiken... :(

Kaikki alkoi mun tekemästä abortista, antaa ymmärtää että mitään näistä ei oli stapahtunu jos en olis sitä sillon tehnyt... Mitä mä voin muuta tehdä ku syyttää itseäni tästä kaikesta... mähän sen alotin, tän kaiken... :(

No ei teillä oikein ole montaa vaihtoehtoa. Joko menette pariterapiaan tosissanne, tai sitten eroatte.

Tuossa nykytilanteessa ei ole mitään järkeä. Toinen on ilolla kynnysmatto, ja toinen pyyhii siihen ilolla jalkojaan.

..kerran petturi..jne..

saako kysyä, että teitkö abortin salaa tai miehen mielipiteen vastaisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja onnea rehellisesti:

..kerran petturi..jne..

saako kysyä, että teitkö abortin salaa tai miehen mielipiteen vastaisesti?

Olen suhteellisen nuori vielä enkä ollut henkisesti itse valmis saamaan lisää lapsia joten julmasti vaikka mies pyysi ja aneli että älä tee niin tein abortin ja sitä saan katua nyt lopun elämääni... Jos olisin tiennyt tän kaiken paskan tulevaksi niin olisin alentunut vaan ja pitänyt lapsen vaikka ikää oli vähän...

..mutta eihän se voi loppuelämäänsä siihen asiaan vedota..kyseessähän on kuitenkin aikuinen ihminen..

..ja se sun teko muka oikeuttaa pettämiseen?? hoh hoijaa sanon minä..

..mä varmaan rohkenen sanoa tässä kohtaa,että miehesi on paatunut pettäjä..eikä siitä muutu..

..henkinen yliote on voimakas..ja vain sinä voit sen voittaa..

..auttaako parisuhdeterapiat? vastaus: tuskinpa..

..olen pahoillani, mutta kenties olisit onnellinen jossain muualla..

..anteeksi kommentti..

kommentit on ihan asiallisia että nou hätä... Olen miettiny pois lähtöä mutta mitä se sitten auttaa? Pakeneminen on mulle tuttua eikä koskaan ole ollu apua ja mieskin sanoo että pakenemalla ei saavuta mitään...

Mun mielestä teillä on nyt kyllä taustalla niin paljon anteeksiantamattomuutta, että toi suhde on ihan tuhoontuomittu.

Mies ei anna sulle anteeksi aborttia eikä pettämistäsi, etkä sinäkään tunnu antavan anteeksi itsellesi kumpaakan, en tiedä annatko miehesi pettämisen anteeksi..

mutta ei tuossa ole mitään järkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mun mielestä teillä on nyt kyllä taustalla niin paljon anteeksiantamattomuutta, että toi suhde on ihan tuhoontuomittu.

Mies ei anna sulle anteeksi aborttia eikä pettämistäsi, etkä sinäkään tunnu antavan anteeksi itsellesi kumpaakan, en tiedä annatko miehesi pettämisen anteeksi..

mutta ei tuossa ole mitään järkeä!

Ehkä joskus voin kokonaan antaa sen anteeksi mutta nyt ei vaan tunnu siltä että olisin niin vahva että voisin antaa kenellekkään anteeksi... :(

nyt on pakko sanoa että abortti asiassa ymmärrän miestäsi.en tiedä kykenisinkö olemaan mieheni kanssa jos olisin hänen painostuksestaan tehnyt abortin.ei millään pahalla. joten nyt on vaikea sanoa enää yhtään mitään...pitäishän sitä aina antaa anteeksi.

ehkä voisitte kokeilla vielä ulkopuolista keskuteluapua. kaikkensahan kannattaa aina yrittää. joskus on parempi koota hyvät asiat, ja yrittää unohtaa huonot.

Yhteistyössä