G: Häpeäisittekö miestänne, JOS...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehesi kaveri olisi soittanut miehellesi ja pyytänyt tätä viettämään poikien iltaa. Nyttemmin olisi selvinnyt, että mukaan on tulossa myös muiden vaimot, mutta sinä et pääsisi töitten vuoksi (tosin sinua ei olisi oltu alunperin kutsuttukaan, saati ilmoitettu että muiden vaimotkin ovat tulossa, olisit kuullut tämän yhdeltä noista vaimoista).

Häpeäisitkö miestäsi, jos hän tämän kuultuaan soittaisi kaverilleen ja sanoisi, että ei todellakaan ole tulossa, kerta muut ottavat vaimonsa mukaan eikä hänen oma vaimonsa (sinä ) pääse, kun alunperin puhe oli kuitenkin pitää poikien ilta?

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
ööh, en keksi tuossa mitään hävettävää.

Minäkin olin ylpeä miehestäni, et ajatteli muakin tuossa. Mutta sit aloin (tyhmää mut tapaistani) miettiä, että mitähän ne sen kaverit aattelee; että se on tossun alla tai jotain? Eli kai pointtini oli pikemminkin se, että tekikö mieheni teistä hienosti vai naurettavasti, kun kieltäytyi lähtemästä vaikka oli kutsuttu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin ihan TOSI otettu jos mies ilmoittaisi, että ei mene ilman minua jos kyseessä on pariskuntien illanistujaiset :) tulisi ihanan tärkeä olo...

näin.

mut kyl mä miettisin aika kauan miksi mua ei oltais alun perin kutsuttu... enkä lähtis niitten akkojen kanssa enää minnekään.

No siis minä ymmärsin tämän näin että ap:n mieskään ei ole tiennyt että muiden vaimot tulee myös ja kun on tämän kuullut niin perunut omankin lähtönsä.. tietokatkos vaan jossakin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
ööh, en keksi tuossa mitään hävettävää.

Minäkin olin ylpeä miehestäni, et ajatteli muakin tuossa. Mutta sit aloin (tyhmää mut tapaistani) miettiä, että mitähän ne sen kaverit aattelee; että se on tossun alla tai jotain? Eli kai pointtini oli pikemminkin se, että tekikö mieheni teistä hienosti vai naurettavasti, kun kieltäytyi lähtemästä vaikka oli kutsuttu...

Ei mies tossun alla ole jos ilmaisee ettei ollut fiksusti tehty kutsua vain häntä eikä myös sinua,riippumatta siitä pääseekö paikalle vai ei.
Minusta on vain vihjaus kaverille käytöstavoista.

Yhteistyössä