G: Jos saisit itse valita mitkä vaunut vauvallesi ottaisit, mitkä ottaisit ja miksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitkäs???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on nämä ja nämä myös pidän, ellen sitten tule raskaaksi pian niin tarvitaan sitten tuplat. Niistä en osaa sanoa. Meillä on siis Emmaljungan Mondial duot, tämän värisinä:

http://strollersandprams.com/strollers/image/1805/stroller.jpg

Pienet, kevyet, ketterät, hyvännäköiset, monikäyttöiset (esim tuolin saa kokonaan irti, jolloin sitä voi tarvittaessa käyttää istuimena esim ravintolassa, junassa jne).

Teutonian timmyt ja siihen koppa. kevyet ja pienet sitten ratasvaiheessa, mutta toimii vastasyntyneellä, koska selkänoja menee ihan alas asti.

Tai sitten gessleinit, melkein mitkä vaan. Ei ole kuin hyviä kokemuksia ko. merkistä kolmen lapsen ajalta.

Meillä nämä: http://www.teutonia.de/index.php?id=596 mutta siis ei tuon värisinä ;) Eli siis Teutonia Spirit S3 -kärryset :)

Ollaan tykätty kun on näppärät ja todella kevyet työntää. Auraamattomalla tiellä kuitenkin aivan ahterista! Ei meinaa päästä eteenpäin millään! Mutta kaupunkiolosuhteissa mitä mainioimmat. Metsäpoluillakin on kulkenut hyvin.

missä liikut eniten? kaupungissa vai maalla?

Itse tykkään kovasti brion kombi -yhdistelmistä, liikkuvat soralla ja lumessa, eikä asfaltillakaan ole valittamista...

Kaupungissa/-lla eivät vaan ole kaikkein pienimmät ja ketterimmät, joten siihen tarkoitukseen ostin sitten matkarattaat...

eli jos tarve on vaan kaupungissa, ostaisin yhdet pient ja ketterät...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja reppis:
Bugaboo Cameleonit.

Peesi, nämä ostaisin jos olisi vauva tulossa.

Ovat tyylikkäät, kevyet ja näppärät cityrattaat.

onko se istuinosa hyvä?, kun eikö se ole semmoinen "kuppimainen"?

Se on just hyvä. Pienikin lapsi istuu siinä tukevasti, eikä valu. Ylimmässä istuinasennossa tuoli ei ole kuppimainen vaan ihan normi tuolin muotoinen.

Mäkin ostaisin Bugaboo Camelonit sammoista syistä, kun aiemmatkin. Harmittaa, kun en osannut näitä ostaa, sillä en tiennyt ko. vaunujen olemassaolosta, enkä lastentarvikeliikkeitä kiertäessäni törmännyt näihin :(

Alkuperäinen kirjoittaja yxx:

Itse tykkään kovasti brion kombi -yhdistelmistä, liikkuvat soralla ja lumessa, eikä asfaltillakaan ole valittamista...

Kaupungissa/-lla eivät vaan ole kaikkein pienimmät ja ketterimmät, joten siihen tarkoitukseen ostin sitten matkarattaat...

Samat sanat. Ja brioissa on koppa ylhäällä, hyvä pitkälle, kun muutenkin saa vääristellä, niin ei vaunuissa tartte. Ja jos kulkee bussissa, niin pienet kääntyvät etupyörät ei ole ihan parhaat.. (nimm.auttaja)

asutaan paikassa, jossa on asfaltti tiet joka paikassa. liikutaan jonkun verran busseilla. kauppakeskuksissa käydään suhteellisen useasti.

Nyt kirjatkaahan mulle tähän kaikki hyvä noista cameleoneista.

Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:

Samat sanat. Ja brioissa on koppa ylhäällä, hyvä pitkälle, kun muutenkin saa vääristellä, niin ei vaunuissa tartte. Ja jos kulkee bussissa, niin pienet kääntyvät etupyörät ei ole ihan parhaat.. (nimm.auttaja)

Miten kääntyvistä etupyöristä on haittaa bussissa? Itsellä kääntyvät pyörät ja en kyllä tajua, miten voisin ilman niitä yhtä hyvin navikoida rattaat paikoilleen ja väistellä ruuhkabussissa ihmisiä jne. Aivan ehdottomat, kun ei tartte kun nostaa kääntymättömät takapyörät ilmaan ja siirtää koko rattaita ihan missä suunnassa tahansa etupyörien päällä.

... kun se on makuuasennossa?, kun se on semmoinen kuppimainen niin onko siinä kiva ottaa päikkärit tai onko siinä istuinosassa ylipäätään hyvä olla semmoisella vauvalle, joka ei enään siinä vaunukopassa viihdy, mutta ei silti osaa vielä istua, joten tykkää makoilla paljon vaunuissa? kun itse hiukan olen epävarma noiden cameleonien suhteen...

Yhteistyössä