G: Juhlista rakkahin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Nyt kun on joulu vietetty ja uusi vuosi jo ovella, kysyisin että mikä juhlapyhä on teille kakkein rakkain tai tärkein? Perusteluja?

Minulle joulu on rakkain, koska silloin välittyy se lämpö ihmiseltä toiselle...saa halata ja tulla halatuksi. Unohtamatta joululauluja kirkossa :heart: minut herkistää erityisesti lasten joulukirkko, siis esim. tänä vuonna oli omalla eskarilaisellani joulukirkko, joka oli herkkä tilaisuus. Lapset laulavat niin kauniisti :heart:

Jotenkin vain ahdistun näistä "kansanjuhlista". Mukeloiden ristiäiset on olleet henkilökohtaisesti tärkeimmät juhlat. Joulu, uusivuosi, vappu, juhannus on melkeinpä päiviä siinä missä muutkin. Lasten takia meillä niitä jollainlailla vietetään.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
juhannus :)

kesä,linnunlaulu,veden liplatus,sauna,uinti,grilliruoka,yökalastus,rakkaiden ihmisten kanssa aamuun asti valvominen ja aaahhh,tulis jo kesä :heart:

Oi, Juhannus on kyllä ehdoton kakkonen ellei jopa ykkönen, hmm :| empäs muistanut :D Noh, kyllä se Joulu ehkä nipin napin vie voiton ;)

Minä olen siitä onnellinen ihminen, että aina se käsillä oleva juhla tuntuu kaikkein ihanimmilta (ihan sama vuodenaikojen kanssa). Eli nyt vastaan joulu, ja kun kysytään puolen vuoden päästä, vastaan että juhannus.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä olen siitä onnellinen ihminen, että aina se käsillä oleva juhla tuntuu kaikkein ihanimmilta (ihan sama vuodenaikojen kanssa). Eli nyt vastaan joulu, ja kun kysytään puolen vuoden päästä, vastaan että juhannus.

Asiasta toiseen, joko teit sen vaikean mankeli/lakana-valinnan? =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Asiasta toiseen, joko teit sen vaikean mankeli/lakana-valinnan? =)

No en tietenkään, veikkaan että siihen menee jokunen kuukausi. Lahjarahat ei enää ole ongelma, ostan sillä meille lakanat ja mies ostaa DVD-soittimen =)

No en tietenkään, veikkaan että siihen menee jokunen kuukausi. Lahjarahat ei enää ole ongelma, ostan sillä meille lakanat ja mies ostaa DVD-soittimen =)

Hyvä valinta :D Onneksi ap ei suuttune, vaikka rönsyilinkin ihan vähän :saint:

Joo, ja nyt huomasin etten edes vastannut kysymykseesi, ajattelin vaan sitä mankeli/höyryprässiongelmaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Jotenkin vain ahdistun näistä "kansanjuhlista". Mukeloiden ristiäiset on olleet henkilökohtaisesti tärkeimmät juhlat. Joulu, uusivuosi, vappu, juhannus on melkeinpä päiviä siinä missä muutkin. Lasten takia meillä niitä jollainlailla vietetään.

Et varmasti ole ainut, näistähän voipi helpostikin saada melkoisen stressin.

Hei vaan :hug: kylhän sie tiedät etten mie suutu pienistä, eihän nekään meistä =) Kuta miiluu???

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Hei vaan :hug: kylhän sie tiedät etten mie suutu pienistä, eihän nekään meistä =) Kuta miiluuu???

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Kävin tänään ekakertaa elämässäni keilaamassa, enkä kai käsittääkseni nolannut itseäni aivan toivottomasti :D Se oli hauskaa :D

Hei vaan :hug: kylhän sie tiedät etten mie suutu pienistä, eihän nekään meistä =) Kuta miiluuu???

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Kävin tänään ekakertaa elämässäni keilaamassa, enkä kai käsittääkseni nolannut itseäni aivan toivottomasti :D Se oli hauskaa :D

Ihan totta!!! Nythän meille löytyi yhteinen harrastus, jiihaaa! :laugh: Johan sitä on mietittykin kun minusta ei sinne avantoon ole. Keilaus on kivaa, olen käynyt muutaman kerran tuttavien kanssa, sekä viimeksi työtovereitten kanssa syksyllä =) Tykkään erityisesti hohtokeilauksesta.

Ihan totta!!! Nythän meille löytyi yhteinen harrastus, jiihaaa! :laugh: Johan sitä on mietittykin kun minusta ei sinne avantoon ole. Keilaus on kivaa, olen käynyt muutaman kerran tuttavien kanssa, sekä viimeksi työtovereitten kanssa syksyllä =) Tykkään erityisesti hohtokeilauksesta.

Se oli tosi kivaa, taisin saada yhden kaadonkin aikaan, sekä monia kolahduksia ja ohi molemmilta puolilta :D Hohtokeilauksesta olen kuullut myös, että on hauskaa.

Se oli tosi kivaa, taisin saada yhden kaadonkin aikaan, sekä monia kolahduksia ja ohi molemmilta puolilta :D Hohtokeilauksesta olen kuullut myös, että on hauskaa.

Noh, täytyypä viedä sinut joskus keilaamaan ;)

Yhteistyössä