G: Junttimaisinta mitä tiedät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25625838:
Menköön samaan läjään Esprit ja Benetton yms- hittojako sitä vaatemerkkiä tarvitsee painattaa rintoopielehenkin, pesulapun lisäksi. Siksikö että 'juntit' tajuaa että henkilöllä on päällään merkkipaita? :D

Niin, ja marimekko :O

just joo... maksan talvitakista 299 euroa otan enmin selkään kun ostan! ne hajoo kuitenkin! Mikä niissä maksaa se että lapset teki sen kiinassa! Leijonan luola! Enlähe mukaan kun ei tuota voittoa!

Tietynlainen asenne ja käytös. Mm. käytöstapojen puute, röyhkeys, ylimielisyys, itsensä jalustalle nostaminen, muiden vähättely. Siinä ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta mitään, jos ihminen on sisäisesti juntti.

No nää on aika "turn off" joo, mutta niin on kyllä mun mielestä sanan 'juntti' käyttäminenkin. Etenkin jonkinlaisena adjektiivin korvikkeena.

(Anteeksi ilonpilaajuuteni, koen vain sisäistä vihaa tuota sanaa ja sen merkityksiä sekä käyttöä kohtaan. Sen takana on yleensä lievästi elitistinen ja toisia alentava asenne.)

Alkuperäinen kirjoittaja Räätikkä Reetta;25626964:
Miksi vain pääkaupunkilaisten?

Niin, miksi? En ole tavannut ilmiöön, että vain Kuopiolaisia tai Pieksämäkeläisiä haukuttaisiin jatkuvalla syötöllä, jos esim uutisissa kerrotaan siellä tapahtuneista rikoksista, onnettomuuksista, tapahtumista, siellä asuvista varakkaista ihmisistä.

Tietenkään en pidä fiksuna, että ketään haukutaan, mutta en koe sellaista junttina ilmiönä/asiana, vaan ko. ihmistä hiukan typeränä.

Niin, miksi? En ole tavannut ilmiöön, että vain Kuopiolaisia tai Pieksämäkeläisiä haukuttaisiin jatkuvalla syötöllä, jos esim uutisissa kerrotaan siellä tapahtuneista rikoksista, onnettomuuksista, tapahtumista, siellä asuvista varakkaista ihmisistä.

Tietenkään en pidä fiksuna, että ketään haukutaan, mutta en koe sellaista junttina ilmiönä/asiana, vaan ko. ihmistä hiukan typeränä.

Törmännyt ilmiöön.... sori typot.

No tää johtuu siitä, että kun tällainen ns. kritiikki (joo, asiaton, olen samaa mieltä) tulee sieltä etelän suunnasta, niin se on kohdistettu vain yleisesti esim. just _junteille_ - tai sitten landelle tai pöpelikköön tai peräkylille... you name it.

:D

Törmännyt ilmiöön.... sori typot.

Ehkei sellaiset ilmiöt ole vain koskettaneet sinua. Koko "junttius" määritelmähän yleensä osoittaa sieltä pk -seudulta tänne maaseudulle päin, vai olenko väärässä?
Itse olen tällä hetkellä vielä enemmän pk-seutulainen, kuin muualta kotoisin. Se on tosin muuttumassa. Luulisin että minulla on näkökulmaa puolin ja toisin.

- Homofobisuus
- Vaaleanpunainen t-paita miehillä
- Samoiten tytöillä kaikki vaatteet aina vaaleanpunaista ja pojalla vaaleansinistä ja sinistä
- Feikki Louis Vuitton -tuotteet
- Bmw ja kaikki amisrassit
- Kikattavat teinit
- Teinien ryyppääminen jonkun marketin, tai koulun edessä jossakin tuppukylällä
- Kananpersehiukset
- Ulkohuussi
- Skinit ja armeijahullut, sotahullut
- Über viherpiipertäjät
- Tuulipukukansa
- Pinkki huulipuna
- Johanna Tukiainen
- Matti Nykänen
- Sellanen kovistelu ja näyttely, kun on täyttäny 18v ja saa juoda alkoholia ja pääsee kapakkaan
- Ylä-astelaisten tupakointi
- Jatkuva syljeskeleminen ympäriinsä
- Verkkahousut korvissa asti + lenkkarit
- Vyölaukku
- Ärsyttävä naisten nariseva puhetapa
- "Oikeesti" -sanan jankuttaminen, yleensä teineillä

Siinähän niitä oliki jonkun verran..

Alkuperäinen kirjoittaja Räätikkä Reetta;25627067:
Ehkei sellaiset ilmiöt ole vain koskettaneet sinua. Koko "junttius" määritelmähän yleensä osoittaa sieltä pk -seudulta tänne maaseudulle päin, vai olenko väärässä?
Itse olen tällä hetkellä vielä enemmän pk-seutulainen, kuin muualta kotoisin. Se on tosin muuttumassa. Luulisin että minulla on näkökulmaa puolin ja toisin.

Mistä päättelet, että olen pk-seutulainen?
Ettet nyt vaan langennut omaan ansaan? :)

Juntiksi haukutaan kaupunkilaisiakin. Mutta kaupunkilaiset eivät järjestään hauku kaikkia pk-seudun ulkopuolisia junteiksi. Paitsi jos he käyttätyvät niin.

- Tatuoinnit tyypeillä, joille ne eivät sovi (eli useimmat) ihmiset.
- Liian pienet vyötäröfarkut, ja niiden aiheuttamat yliturso-läskit vyötäröllä (usein peitetty ohuella topilla)

Tupakointi (ja joo olen aikaisemmin polttanut itsekin ja nykyäänkin satunnaisesti viihteellä, mutta se vaan näyttää ehkä maailman ääliömäisimmältä ja haisee pahalta)

Tunnen paljon juntteja, jos näihin vastauksiin on uskominen, ja ovat muuten helvetin hauskaa seuraa, vaikka eivät kauhean fiksusti pukeudukaan.

Naisten junttimaisuus on vastenmielisempää kuin miesten. Ennen naiset osasivat kantaa vartensa ja panostaa siisteyteen, vaikkei olisikaan ollut varaa merkkivaatteisiin. Pelkästään kauppaan lähteminen vaati vähän panostusta. Nykyään siellä näkee näitä hikisin naamoin, takkuiset, rispaantuneet hiukset selkää myöten ponnarilla iljettävän värisissä kumiläpykkäissään laahustavia emäntiä, joita ei vähääkään kiinnosta haisevatko hieltä tai Lidlin myrkynkatkuiselta dödöltä tai kuinka se löysä t-paita nousee sinne perspöydän päälle ym.

Ennen naisia oli mukava katsella, ja miehille oli mukava nauraa. Nykyään miesten kehittymättömyydelle saa yhä nauraa, mutta naisten ryysistyminen inhottaa. Myönnän kyllä itsekin toisinaan näyttäväni kauhealta kauppareissuilla, mutta useimmiten vähän yritän siistiytyä. Edes hiukset kammata tai vaihtaa puhtaan paidan päälle. Se nyt on vähintä mitä tehdä, ettei veisi muilta ihmisiltä ruokahalua :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25625838:
Menköön samaan läjään Esprit ja Benetton yms- hittojako sitä vaatemerkkiä tarvitsee painattaa rintoopielehenkin, pesulapun lisäksi. Siksikö että 'juntit' tajuaa että henkilöllä on päällään merkkipaita? :D

Niin, ja marimekko :O

:O:O:O

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25625522]Mennä buffettiin syömään ja välissä käydä röökillä ja jatkaa taas ruokailua : /

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Osasivat sitten ottaa ohjat! mutta aika tylsiä!
Sitä ennen kaasua jossain! Samat näyttelijät!