G: Jylhän kuva tänään Iltasanomissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Galluppia

Vieras
Siis tosiaan saanut vapyyrihoitoa: alkaa tulokset näkyä kun muistuttaa jo sitä tai jotain muuta hirviötä. Voiko akka olla rumempi? Hyi saasta minkä näköinen. Varsinkin miehet, vastatkaa onko tuo lärvi kaunis?

No en ole antanut rupsahtaa. Miten itsesi laita? Suvi P. Oli myös aiemmin kaunis, mutta ei mun mielestä enää. Nyt näyttää naama turvonneelta möhköfantilta. Ja ne huulet tosiaan hapolla pilalle käsitellyt epäsuhtaiset- kannattais kyllä leikata!

Todennäköisesti olisi kauniimpi kun olisi antanut itsensä ikääntyä luonnollisesti..

En tiedä, jotenkin vaan ihmisestä tulee jotenkin keinotekoisen näköinen.

En ole ap, mutta tässä on kait kyseinen kuva Iltasanomista
1288672457375.jpg

Itse luin just äsken tuon jutun Suvi Pitkäsestä Iltasanomien sivuilta (en osaa linkittää, sori). Ja siellä oli kuva hänestä vuodelta 2006 ennen kasvojen "parantelua" ja silikonitissejä, ja kuva tämän päivän ulkomuodosta.

Ja pakko sanoa että minun mielestä Suvi oli ennen noita leikkauksia todellinen kaunotar!

Nykyään näyttää joltain tusina mimmiltä jolla on liikaa meikkiä, liikaa hiusten pidennyksiä, liian paljon teettänyt muutoksia kasvoihin jne. Näyttää samalta kuin monet muut nykyajan wannabe glamourmallit.

Huh. Vähän pelottavan näköinen. Mutta pääasia että itse on tyytyväinen.

Itse pidän luonnollisemmasta lookista tuon ikäisellä. Eiköös hän ole jotain 50v?

Mahtaa olla aprillipila ja kuvakin photoshopattu. Tuohan näyttää ihan joltain 70-vuotiaalta mummulta tuossa. :D

• Tykkää
Reactions: smoky
Jylhä on kummitus. Pitkänen kehuu miten happo on arpeuttanut ja rustottanut huulet mukavan pulleiksi??? Ne näyttää kylläkin juuri kuten sanoo, arpisilta ja rustottuneilta, vieläpä epäsymmetrisiltä palluroita puskevilta huulilta... Noilla hoidoilla saa oikeastikin hyviä tuloksia aikaan, mutta nää ko. tapaukset ei tee kun hallaa alalle.

Se Suvi Pitkänen on muistaakseni ollut niissä miss Helsinki kisoissa..? en ole varma tuosta, saatan muistaa väärinkin, mutta siis nykyään sillä Jylhällä töissä ja huomasin että on mukana seuraavassa viidakon tähtöset- ohjelmassa. Joku pikkujulkkis, en itsekkään tiennyt koko naisesta mitään vielä viime vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja jessus sentään;29737871:
Miksiköhän varten tuo Suvi Pitkänenkin on mennyt pilaamaan naamansa. Onko ne niin hemmetin kääpiöaivosia vai mitä-

Katoinkin että on näköjään ollut ihan hullun kaunis aiemmin. En olis uskonut, nykyisin ei juurikaan näytä enää samalta. Siis joku kehonhahmotus-sairaushan tuollainen on varmasti. :(

Jylhä näyttää nykyään ihan mieheltä. Kasvoistaankin. Hänhän oli vielä - muistaakseni - kymmenisen vuotta sitten ihan naisellinen nainen. Ilman leikkauksia ja piikittelyjä näyttäisi varmaan edelleen aika lailla samalta kuin silloinkin.

Näillä "kaunottarilla" taitaa olla kotonaan ja ympäristössään vääristävät peilit... Ainakin päästään on mennyt joku vipu väärään asentoon ja pahasti, jos pitävät itseään vielä viehättävinä, kauniina ja luonollisina.

• Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Surullistahan tollanen on. Ja varsin ironista, kun eikös tämä Jylhä ole joku kauneuden ammattilainen olevinaan?
Jokainen toki saa itseään muokkailla ja väännellä miten haluaa, mutta pakko todeta että jos Jylhä tulisi pimeällä kadulla vastaan, tekisi mieli vaihtaa kadun toiselle puolelle.

Yhteistyössä