G. karsein työpaikkasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskuskeittiö. Maailman huonoin työilmapiiri. olivat oikeasti niin raakoja toisiansa kohtaan, jeesus sitä haukkumista. Mistään et voinut kysyä ja uutena mulle kaikki tiskausvuorot ja siivoushommat "siinäpä se oppii". Pukuhuoneessa osa kävi itkemässä kesken päivän, kuukauden kattelin sitä hommaa ja etsin paremman työpaikan.

Huoltoasema teininä ensimmäisenä kesätyöpaikkana. Palkassa kusetettiin, ei yhtään kertaa kahta vapaapäivää peräkkäin koko kesänä. Jatkuvaa solvaamista ja nalkutusta. Pomon mies lähenteli kaikkia naistyäntekijöitä ja suuttui kun ei saanut vastakaikua, sitten pomolta niskaan paskaa kun ukkonsa oli kiinnostuneempi muista. Vaadittiin tekemään jatkuvasti sellaisia töitä, joista oli puhe alunperin ettei tarvitse. Jätettiin viikonloppuna tekemään yksin yövuoroa...

Lista on loputon, mahtaakohan joku toinenkin entinen työntekijä jo tunnistaa...

Olin 16-vuotiaana kesän afaattisen keharipojan hoitajana. Poika kommunikoi hyrrillä, hänellä oli satoja hyrriä. Hän ei puhunut sanaakaan. Laitoin hänelle ruokaa, välipalaa, kävimme ulkona, hyrryytimme hyrriä, laitoin päiväunille. Se oli jotenkin... aavemaista.

Täyttelin sellaisia kivikoreja, joita on pitkiä rivistöjä uusien motareiden varsilla. Tai siis kaivinkone täytti ne, ja meidän piti latoa etuseinän kivet "nätisti". Satoi räntää ja oli helvetin kylmää koko ajan. Ei mitään tauko- tai sosiaalitiloja, vessasta puhumattakaan. Konekuskit kyttäsivät taukojen pitämistä minuutilleen.

Viikon pystyin siellä olemaan. Sitten jäin pois, ja ihan ilmoittamatta.

Nuorena kesätyöläisenä paikallisessa k-kaupassa kassalla. Tauko kerran päivässä, kun esimies antoi luvan. Silti siitä tuli sanomista, jos jonot ehtivät liian pitkiksi vessassa käynnin aikana. En uskaltanut syödä kuin kerran tauolla parin kuukauden aikana. Yleensä kävin vain vessassa. Työ loppui, kun omistaja piti mulle puhuttelua taukojen pitämisestä ja mä en uskaltanut sanoa, että en mä ikinä saa lähteä omasta päätöksestä tauolle, vaan mut päästetään. Uhkaili potkuilla, kun olin käynyt vessassa ruuhka-aikaan. Irtisanoin itseni seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Terkkarin vos, jossa oh oli todella "mielenkiintoinen" henkilö. Työkaverit olivat mukavia, mutta oh oli melkoisen ailahtelevaista tyyppiä. Puuttui jopa työntekijöiden yksityiselämään. :|

Ollankohan oltu samassa :) mikä kaupunki?

Pesula. Paskaisia, virtsaisia, verisisä ja ties mitä eritteisiä pyykkejä sairaaloista ja hotelleista. Ja voi jestas sitä kuumuutta ja kosteutta. Ja siihen vielä se "huima" palkka.

kesätyöläisenä kaupassa.. omistajan oma poika oli siellä samaan aikaan ja sitähän se hyysäs siellä, oikea mamin kultapoju joka osaa ihan kaiken..

kammottaa vieläkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Paikallinen "tasokas" hotelli jota siivosin :kieh:

Sairas kiire kun paahdettiin urakkaa. EI saanu käydä vessassa, joten kävin salaa sydän kurkussa.

Se siivo. :x

Kohdomeja kurssijuhlien jälkeen.

Sontaa naapurimaiten vierailojoitten jälkeen.

Ja se MINIMIsiivous, mitä siivottiin, enempää ei SAANU :o :| :x

Esim allergiahuoneita ei saanu kiireessä imuroida :o

Ja vessanistuimia :o :o :o
Pönttö sisältä vaan :xmas:

No me oltiin tässä joku aika sit hotellissa yötä ja mietinki et mitenkähän siellä siivotaan ku oli just sen näkönen se vessa/suihkutila et olis parrein ku olis kumitossu jalassa siellä. yms.

Pieni ohjelmistofirma, jossa olin työllistämistuella ja sen perään 6kk äitiyslomantuuraajana. Muuten kiva paikka mutta mitään asioita ei voitu kertoa etukäteen vaan kaikki tuli aina "etkö sä nyt tätäkään tajunnut". Lisäksi yksi sihteeri alkoi loppuajasta käyttäytyä todella vihamielisesti, tunnuin ärsyttävän häntä aivan silmittömästi eikä hän todellakaan peitellyt tunteitaan. En vieläkään tiedä, miksi hän oli niin vihainen ja ilkeä.

Kahdessa paikassa, jota en halua nimetä. Mutta molemmat hyvin naisvaltaisia paikkoja, joissa todella sai nähdä, miten nainen on naiselle susi. Sellaisia ilmapiiriltään hyvin myrkyllisiä käärmeenpesiä, täynnä sihiseviä käärmeitä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kahdessa paikassa, jota en halua nimetä. Mutta molemmat hyvin naisvaltaisia paikkoja, joissa todella sai nähdä, miten nainen on naiselle susi. Sellaisia ilmapiiriltään hyvin myrkyllisiä käärmeenpesiä, täynnä sihiseviä käärmeitä. :|

Mä en mene ikinä enään sellaiseen työpaikkaan missä on pelkästään naisia.
Naiset osaa olla niin pirullisia ja raivostuttavia. Osaa ne miehetkin mut ei niin pahoja. EIkä ne jauha vuosikausia jotain mitäntöntä juttua josta on sit kehkeytyny mahtava ja mehevä juoru.

ravintolassa tiskaajana; tein hirveesti hommia, mutta silti koko ajan haukuttiin ja kokit kyttäs sillä silmällä kieli poskessa. Yök ravintola Turussa...oikeestaan mul on ollu vaan kauheita työpaikkoja tai sitten löydän negatiiviset asiat kaikesta WORK SUCKS :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
puhelinmyyjänä, paskaa niskaan kaikki päivät, hirvee stressi kriteereiden täyttymisestä ja vuorovastaava hönki niskaan koko ajan

Sama.

:wave: Liittyy joukkoon.

peesi myös

millä firmalla te ootte ollu hommis?

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
ravintolassa tiskaajana; tein hirveesti hommia, mutta silti koko ajan haukuttiin ja kokit kyttäs sillä silmällä kieli poskessa. Yök ravintola Turussa...oikeestaan mul on ollu vaan kauheita työpaikkoja tai sitten löydän negatiiviset asiat kaikesta WORK SUCKS :)

:D Mun sisko on kanssa mestari löytään aina kaikesta negatiiviset puolet. Se on ihan onnessaan saadessaan työpaikan mut ekan päivän jälkeen se jo soittaa ja haukkuu koko paikan ihan paskaksi. Joka ikinen kerta!

Yhteistyössä