A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas pannuhuoneessa, vai pitäiskö sanoa panohuoneessa?
nokuule mikä se vitun huone on, jossa on öljykattila. Vaikak panohuone sitten!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas pannuhuoneessa, vai pitäiskö sanoa panohuoneessa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taas pannuhuoneessa, vai pitäiskö sanoa panohuoneessa?
nokuule mikä se vitun huone on, jossa on öljykattila. Vaikak panohuone sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla tulee kyllä aina ja ikuisesti pannuhuoneesta ja pettämisestä se ketju mieleen jossa ap oli napannu kuvan miehestä ja jostain naikkosesta alasti siellä lattialla ja pisti sen tänne jakoon. Ihan paras.
mutta voimia sulle, ei kiva, ei ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Eli koittakaa hyvät ihmiset pitää se pohja elämässänne jonkun muun, kuin ukon varassa. Tällä tavoin ei sitten hajoa KOKO pakka, jos jotain joskus tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla tulee kyllä aina ja ikuisesti pannuhuoneesta ja pettämisestä se ketju mieleen jossa ap oli napannu kuvan miehestä ja jostain naikkosesta alasti siellä lattialla ja pisti sen tänne jakoon. Ihan paras.
Alkuperäinen kirjoittaja 546:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Eli koittakaa hyvät ihmiset pitää se pohja elämässänne jonkun muun, kuin ukon varassa. Tällä tavoin ei sitten hajoa KOKO pakka, jos jotain joskus tapahtuu.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta että jos jollekin on juuri tapahtunut jotain edeltämainittua, voi tuntua sillä hetkellä että 'kaikki' on päin helvettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi v*ttu:En tiedä mitä mä nyt teen!!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja voi v*ttu:En tiedä mitä mä nyt teen!!
Ota kuva ja laita nettiin. Niin edellinen teki vastaavassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja voi v*ttu:En tiedä mitä mä nyt teen!!
Ota kuva ja laita nettiin. Niin edellinen teki vastaavassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ukko ja sisko tulivat molemmat tänne selittelemään. Sisko kerjää etten kertoisi sen miehelle mitään. Siis ihan pokalla tulivat YHDESSÄ JA LÄHTIVÄT YHDESSÄ!! Kuulemma ylireagoin ja kyseessä oli viaton pusuttelu kun molemmat niin kännissä. Miks sitten olivat niin paniikissa!!?
Soitin kaverille joka on samoissa bileissä ja takaisin bileisiin olivat tulleet. Bileet on tuossa kahden kadun päässä. Tekis niin mieli kertoo siskon miehelle. Oon ihan viittä vaille etten soita silleja kerro. tai mee paikalle ja järjestä kohtausta.Oon niin raivona että voisin murhata!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ukko ja sisko tulivat molemmat tänne selittelemään. Sisko kerjää etten kertoisi sen miehelle mitään. Siis ihan pokalla tulivat YHDESSÄ JA LÄHTIVÄT YHDESSÄ!! Kuulemma ylireagoin ja kyseessä oli viaton pusuttelu kun molemmat niin kännissä. Miks sitten olivat niin paniikissa!!?
Soitin kaverille joka on samoissa bileissä ja takaisin bileisiin olivat tulleet. Bileet on tuossa kahden kadun päässä. Tekis niin mieli kertoo siskon miehelle. Oon ihan viittä vaille etten soita silleja kerro. tai mee paikalle ja järjestä kohtausta.Oon niin raivona että voisin murhata!!!
mutta voimia sulle, ei kiva, ei ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä mä lähden sinne NYT. Vittu mun tarvi tällasta sietää, oon itkleny täällä monta tuntia ja ukko paskat välittää. Ukon suurin huoli tuntu olevan ettei siskon mies saa tietää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä mä lähden sinne NYT. Vittu mun tarvi tällasta sietää, oon itkleny täällä monta tuntia ja ukko paskat välittää. Ukon suurin huoli tuntu olevan ettei siskon mies saa tietää!!!