V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä järkeä?:plaaaaaaaaaaaah...tytsikö tän aloituksen teki?
Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain...:Mut eiks ne sen Tytsin hiukset oo aika "värittömät" ja perussuorat?? Vai muistankohan mä ihan väärin...?
Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain...:Mut eiks ne sen Tytsin hiukset oo aika "värittömät" ja perussuorat?? Vai muistankohan mä ihan väärin...?
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Nyt muistuu mieleen ainakin Lode84:n ihanat hiukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:onks tää niinku tytsin ketju :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joku jolla on pitkät, paksut ja tummat hiukset saa mun äänen ja voi sitten lahjoittaa ne mulle. :>
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joku jolla on pitkät, paksut ja tummat hiukset saa mun äänen ja voi sitten lahjoittaa ne mulle. :>
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Joku jolla on pitkät, paksut ja tummat hiukset saa mun äänen ja voi sitten lahjoittaa ne mulle. :>
En mä näitä lahjoita :saint: