Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla kuva hetken profiilissa, jos jotain vielä kiinnostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla kuva hetken profiilissa, jos jotain vielä kiinnostaa![]()
Sun kuva on ennenkin ollut esillä?
Simpsakka olet =)
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mulla kuva hetken profiilissa, jos jotain vielä kiinnostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:tai jospa ei täällä halua vielä puhua asiasta.
tunnetko nikin historian? hänen bravuurinsa on teeskennellä olevansa raskaana...
Alkuperäinen kirjoittaja huijaatko:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja huijaatko:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ok.
joko sulla on lapsi tulossa ?
ei ole. kerron kyllä sit jos on. mut tälleen hidastelen.
onhan. tossahan oot elokuisten listoilla.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610661
NIIN, että sama meno jatkuu?
nyt kun kattelee tarkemmin niin la ois vielä heinäkuussa. miks valehtelet HH?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja huijaatko:nyt kun kattelee tarkemmin niin la ois vielä heinäkuussa. miks valehtelet HH?![]()
uskomaton emäntä, saa nähä tuleeko selityksiä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:sitäpaisi mitä näillä ihmisillä on mua vastaan? eikö saa erehtyä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ihmeen palstakiusaaja sinä olet?
Uskomatonta. Anna nyt jo tuon nikin olla!
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:laitan toisenkin. ei nimittäin pelkoa et joku tuttu tunnistais mut. ja vaikka tunnistais niin mitä sit.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5518377.jpg