G: kenen palstalaisen kuvan haluaisit nähdä?

Huisi Hippu on mulle tuntematon nikki, taisin nähdä eilen tai toissapäivänä ekaa kertaa nikin, mutta siltikin mietin onko se tarpeellista taas kaivella vanhoja juttuja esiin...eiköhän meistä kaikki ole jotain vähemmän järkevää joskus täällä kirjoitellut...

Itse kysymykseen vastaan että olisi kiva nähdä Kotona Kirves Kädessä :D

Onpa kiva kuulla näitä kommentteja. Mä en kyllä pidä itseäni nättinä :snotty:

Mun on pitänyt hankkia silmälasit vuosia, kaukonäkö on huono :whistle: Tähän mennessä olen saanut ostettua vasta kehykset - ohuet punaiset. Että kai mut joskus vielä nähdään lasit päässä B)

se miksi olin jollain odotus-sivustolla. menkat niin kauan myöhässä. olin niin muka varma että olisin paksuna mutta empäs ollukkaan. tietääkseni päivitin sitä listaa, eli poistin itseni. liian hätähousu :D

Alkuperäinen kirjoittaja huijaatko:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja huijaatko:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ok.
joko sulla on lapsi tulossa ?

ei ole. kerron kyllä sit jos on. mut tälleen hidastelen.

onhan. tossahan oot elokuisten listoilla.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610661

NIIN, että sama meno jatkuu?

nyt kun kattelee tarkemmin niin la ois vielä heinäkuussa. miks valehtelet HH? :D

en huijaa enkä valehtele. en oo raskaana. luulin olevani. onko muka väärin. monikin täällä kertoo luulevansa olevansa raskaana. on sitä ja sitä oireita mut silti ei ookkaan. mitä väliä. huomaahan sen että on raskaana viimeistään siitä että maha kasvaa. sitä odotellessa...

sitäpaisi mitä näillä ihmisillä on mua vastaan? eikö saa erehtyä?

Ei palstan mukaan..eikä varsinkaan fjongan ..fjongan sanahan on melkein laki ja ydin täällä.. nooot :saint: .
Ihmiset on erehtyväisiä ja tietyt ihmiset palstalla on ku haaskoja jotka nokkii ja nokkii uudestaan uhria vaikka aikaa ois kulunut.
Kyllä täällä muutamat muutkin nikit on saaneet osansa jos on sanoneet palstasta eriävän mielipiteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihmeen palstakiusaaja sinä olet? :o

Uskomatonta. Anna nyt jo tuon nikin olla!

byhyy, kyynel. sitten täällä märistään kun on nainen esiintynyt miehenä, hyvin paksusti sossuntukia saava saa palstalaiset laittaan tililleen avustuksia rahana plus tavarapaketteina sekä tässä tapauksessa teini esittää useaan eri otteeseen olevansa raskaana ja lastenhoidon ammattilaisen ominaisuudessa jakaa ainoita oikeita käskyjä :o :whistle:

laitan toisenkin. ei nimittäin pelkoa et joku tuttu tunnistais mut. ja vaikka tunnistais niin mitä sit.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5518377.jpg

Lähinnä ärsyttävän ja kaikkitietäväisen ja nenäkkään näköinen naikkonen.

Yhteistyössä