G: Kotitöitä joita ette ole ikinä tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Törkeä vuokralainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Törkeä vuokralainen

Vieras
Mä just tajusin etten ole vielä ikinä pessyt uunia ja ikää yli 30 v... Vähän ehkä hävettää mut on tullut aina muutettua ennenkuin on tullut pakko eteen.

Pessyt ovia.

En ollu ikinä ees ajatellunna moista, mutta kaveri kertoi pesseensä ja mie nyökyttelin tyynenä, mutta päässä jylisi: MIE OON KOLMEKYMPPINEN, ENKÄ OLE TÄHÄN PÄIVÄÄN MENNESSÄ HOKANNUT, ETTÄ NIIN KUULUU TEHHÄ :o

Mäkään oo uunia pessy :whistle: se on ollu miehen hommaa :D kattokaas ... kovat aineet vaatii raavaan ihmisen tekemään *selittelee* :p

*muoks .... kattoakaan en ole pessy :wave:

*lisämuoks ... saunakin miehen hommia (ne kovat aineet ne kovat aineet) :D

*lisälisämuoks .... lattiakaivot :ashamed: nyt rupee jo hävettämään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Meijän äiti oli melko neuroottinen siivoomisen suhteen joten kaikkea on tullut tehtyä. Omassa kodissa en ikinä oo ripsunu kattoa. Äidin ja isän luona sitäkin useammin :p

mitä tarkoittaa ripsunu kattoa?

mä en oo koskaa avannu tukkeutunutta viemäriä (mr muskelin kaatamista ei lasketa)

En ole pessyt koskaan saunaa koska ei ole ikinä ollut omaa. Mattoja en ole koskaan hakannut. Yksin asuessani maksoin veljelleni että raahasi painavan maton hissittömän taloni alakertaan ja hakkasi sen. Nyt asia hoitaa mies. Ja en ole myöskään koskaan suoristanut matonhapsuja, enkä myöskään koskaan aio suoristaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kattoa en oo koskaan pessy,jotkut kai tekee sitäkin? jos se kotityöksi lasketaan...muuta ei tuu mieleen =)

En oo minäkään kattoa pessyt, mutta mun mielestä katonpesijät joutais suljetulle ;)

Kuuluuko katotkin pestä??? Maalithan lähtee. Meillä on ainakin katossa vesiliukoinen maali ja se on kaiken lisäksi röpelöinen.

Yhteistyössä