G: Kuinka monella on FarmVille?

Mulla oli joskus aikoja sitten.. Jostain kumman syystä jäin siihen koukkuun ja olo oli kun riivatulla. En olis jaksanu hoitaa sitä, eikä mua yhtään kiinnostanut, mutta silti mun oli vaan pakko :D Tilanne helpotti vasta kun poistin koko sovelluksen kertaheitolla. Oli helpottunut olo :D Suosittelen!!

Nyt vaan naurattaa kuinka joku voi olla siihen "koukussa" :D

Olen pelannut pari viikkoa ja 2 päivää ja aika paljon jo on täynnä nuo ribbonit. Nyt keskityn noihin mastery hommiin. Aloitin mansikoilla. Huomenna saan varmasti lvl 3 täyteen. Hyvin olen noussut leveleissä koska aluksi viljelin joulutähtiä ja niistä sai 3xp ja kasvoivat vain vuorokauden. Nyt lvl29.

Aivan koukussa :D

ei oo.. kerran yritin, mutta en ossaa yhtään enkkua niin en ymmärtäny mitä siinä pittää tehä ja mitä tapahtuu mistäki.. *nolonolonolo ja siks harmaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mulla ei ole. Mikä siinä on hauskaa ja koukuttavaa? Tuntuu vaan, että tosi monet vaan nykyisin harvestaa ja hoitaa farmiaan. Heh.

Pelaatko sinä tietokonepelejä tai lautapelejä yleensäkään?

Kyllä tollainen on "pelurille" ihan hauskaa sivupuuhaa :)

Lautapelejä pelaillaan silloin tällöin kavereiden kanssa. Lapsena pelasin jossain vaiheessa tooosi paljon Nintendon Marioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
:wave: Lasten kans yhessä mietitään mitä istutellaan. :D

meillä sama. lapset päättää vähän mitä ostellaan jne. eli koen sen lasten kanssa tekemiseksi ja siks sallin sen itselleni ( eihän lasten tartte tietää et hoidan sitä illalla pari tuntia ilman heitä :laugh: )

Yhteistyössä