G: Kuinka monessa maassa olette asuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Damitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se alkoi Australiasta missa vietin vaihto-oppilasvuoden. Italia, Ranska, Kiina, Yhdysvallat seka Singapore. Koreaan seuraavaksi.

Me siis reissun paalla paasaantoisesti v -91 lahtien. Nyt olen kyllakin Suomessa lasten kanssa. Saapahan vahan kotimaan kamarallakin asua.

Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:
Itse Suomen lisäksi neljässä(USA, Espanja, Belgia, nyt Hollanti). Jossain vaiheessa muutan takaisin Lappiin! =)

Asut ilmeisesti Damissa Damitar :)? Itse asun taalla parinkymmenen kilometrin paassa rannikolla...

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Itse Suomen lisäksi neljässä(USA, Espanja, Belgia, nyt Hollanti). Jossain vaiheessa muutan takaisin Lappiin! =)

Asut ilmeisesti Damissa Damitar :)? Itse asun taalla parinkymmenen kilometrin paassa rannikolla...

No niin tosiaan asun. Damissa. (Amster sellaisessa) =)
Ja sun kotipaikka Zandvoort?

Alkuperäinen kirjoittaja S:

No niin tosiaan asun. Damissa. (Amster sellaisessa) =)
Ja sun kotipaikka Zandvoort?

Olen asunut Zandvoortissakin, mutta nyt Volendamissa (en kyllä tykkää :D). Pitää muuttaa tuossa keväällä takaisin Amsterdamiin.

Kahdessa eli Suomessa ja Kreikassa. Nyt asun taas Suomessa. En kauheesti tykännyt Kreikasta, ei ole ikävä takaisin. Ainoastaan ilmasto oli kivempi, mutta siinä kaikki.

Olen asunut Zandvoortissakin, mutta nyt Volendamissa (en kyllä tykkää :D). Pitää muuttaa tuossa keväällä takaisin Amsterdamiin. [/quote]

Mikä Volendamissa tökkii...?Liikaa paparazzeja, jotka kyttäilee Jan Smitin toimia? =)
Kivahan Damissa on asua, ja jos rahaa olisi: sijoittaisin omaan asuntoon, tosi paljon asuntoja myynnissä!
Tervetuloa!

Yhteistyössä