V
vieras
Vieras
Miten vanha olet?
Mä olen 24 ja noin 30 vuotta olisi maksimi-ikä seurustelukumppanille ja alimmillaan 21.
Mä olen 24 ja noin 30 vuotta olisi maksimi-ikä seurustelukumppanille ja alimmillaan 21.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja intu:Mistäköhän se johtuu, että naiset harvemmin ottavat paljon nuorempaa miestä, mutta miehet taas suosivat nuorempia naisia? Ja näin menee siis jo ihan nuorillakin miehillä. Mun 25-28-vuotiaista miespuolisista ystävistä joka ikisellä on ainakin 2-3 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kolmekymppisillä kavereilla taas alkaa olla jo viiski vuotta nuorempia heiloja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja intu:Mistäköhän se johtuu, että naiset harvemmin ottavat paljon nuorempaa miestä, mutta miehet taas suosivat nuorempia naisia? Ja näin menee siis jo ihan nuorillakin miehillä. Mun 25-28-vuotiaista miespuolisista ystävistä joka ikisellä on ainakin 2-3 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kolmekymppisillä kavereilla taas alkaa olla jo viiski vuotta nuorempia heiloja.
Varmaan siinä on se, että miehet on yleensä lapsellisimpia kuin naiset. Toki myös perinteinen "oletus", että miehen kuuluu elättää perhe eli tienata nyt vähintään saman verran kuin nainen tai monelle miehelle olisi ihan kova paikka jos naisella paljon isommat tulot. Moni ajattelee myös niin, että jos nainen on vanhempi niin ikäero on "väärinpäin".
Alkuperäinen kirjoittaja intu:Mistäköhän se johtuu, että naiset harvemmin ottavat paljon nuorempaa miestä, mutta miehet taas suosivat nuorempia naisia? Ja näin menee siis jo ihan nuorillakin miehillä. Mun 25-28-vuotiaista miespuolisista ystävistä joka ikisellä on ainakin 2-3 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kolmekymppisillä kavereilla taas alkaa olla jo viiski vuotta nuorempia heiloja.