G: Kuinka nopeasti palauduit synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulle tuli vaan n. 6 kg raskauden aikana ja painoin pari viikkoo synnytyksen jälkeen vähemmän kuin ennen raskautta. Nyt kk synnytyksestä eikä enempää oo lähteny.

Vielä haluaisin muutaman kilon karistaa että pääsisin tavoitepainoon (en tosin ole tässäkään painossa ylipainoinen). Löllömahasta ja raskausarvista ois kiva päästä eroon, mut niissä taitaa kestää?

Mä käsitän synnytyksestä palautumisen sillä että miten arvet parani alapäässä ja miten pääsi taas liikkeelle. Mulla siis palautuminen näistä kesti ehkä viikon. Painoa tuli paljon ja sitä on vieläkin mutta eipä mulla ole kiire sitä tiputella.

Jos alapään palautumisesta puhutaan niin jälkitark. jälkeen kun sekstattiin niin paikat oli kuin ennenkin. Sitä ennen ei kokeiltu eikä siis havaintoa millon palautui

Mulle tullut n. 15 kg raskauksissa, jälkitarkastuksissa masu on ollut jo aika litteä ja painoa 10 kg vähemmän. Loput ja miinuskiloja on lähtenyt parissa kuukaudessa sen jälkeen imettämällä. Normaalipainoindeksi mulla n. 19-20... Raskausarpia ei ole juuri jäänyt, taitavat vaaleta vasta vuosien myötä.

Painoin saman verran laitokselta kotia tullessa kuin ennen raskautta.
Mutta pyrstö kesti toista kuukautta parantua, siis niin, että pystyi istumaan, seksistä ei ollut puhettakaan...

Ja kiloja mulle toi kotiäitiys, ei raskaudet... Arvet ei oo lähteny mihinkään 5 vuodessa, tuskin lähtevätkään. Mut mä oon jo niin vanha ettei sillä oo väliä.

Yhteistyössä