G: kuinka paksut reidet sulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pökkelö koipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pökkelö koipi

Vieras
kuinka paksu reisi teillä on?? sentteinä. ja kerro kuinka pitkä olet ja painava. jos et halua painoa sanoa kerro oletko normi painoinen vai ylipainoinen.
haluun vaan tietää onko mun reidet oikeesti ihan järkyn paksut. oma siis 59cm ja pituutta 163cm ja painan 60kg.
nyt alkanu tehdä raisi lihas jumppaa jos nuo vaikka ohentus, mut epäilen kyllä kun on sukuvika.

kerron sen mitä olen normaalisti...en nyt raskaana ala mittailla....
50-54cm vaihtelee paljon...syksyisin siis pienemmät ja kesää kohdin kovan treenin kanssa suurenee, ei muuten jaksa karnevaaleilla.
158/60

mulla on myös leveähkö lantio ja reidet. oon 162,5cm pitkä :D ja painoa on 59kg toistaseks.
reidenympärys on 56cm kun viimeksi mittasin. ja mielestäni on liian suuret.
sitä en tiä pieneneekö ne enää..

oli pakko mitata ja sentti on taas lähteny joten siis 55cm =)

Mulla ei oo nyt mittanauhaa, mutta paksut on. Sivusta jos kattoo niin etureidestä tulee sellanen klumppu eteenpäin kun nuo reidet on niin paksut :| Mutta eivätpähän oo löllyvät :D

Paksut, vaikka muuten olen normaalipainoinen. 165 cm ja 63 kg. Mittanauhaa ei nyt ole.
Tuntuu, ettei mistään löydä esim. farkkuja ja sisäreidessä on reippaasti läskiä.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti lihava:
Mulla taas on ylipainoa noin 10 kiloa, eli olen 164 cm pitkä, painan 76 kg ja reiden paksuus on mulla 49,5 cm, eli mulla on aika hoikat jalat. Kai ?

jeps. toisillakertyy vyötärölle ja toisille lanteille.

mulla onkin varmaan tuo 10 kiloa kaikki vyötäröllä, jotka ylimääräisiä on... :(

Yhteistyössä