G: Kuinka usein baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avovaimo laulaa ja molemmat tykätään tanssia, eli karaokessa ja tanssiravintoloissa käydään ehkä kerran tai pari kuussa. Ei ryypätä vaan pidetään hauskaa. Monta kertaa tultu vesiselvänä kotiin.

Noin 1,5-2 kuukauden välein olen vauvan (8kk) syntymän jälkeen käynyt. Ihan sopiva määrä mulle, baarissa käyminen ei tarkoita mitään räkäkännejä, olen lähtenyt puoliltaöin takaisin kotiin joka kerta.

En käy koskaan. Turhaa rahanmenoa...on pois ruuasta, lasten menoista ym. tärkeästä. Kävin ihan riittävästi nuorena...ei ole enää mitään halua käydä, kun sen menon on nähnyt ja kokenut :)

Oliskohan keskiarvo joku pari kolme kertaa vuodessa. Nämä baari-/terassi-illat tapahtuvat siis silloin, kun on mahdollisuus laittaa lapset yökyläilemään mummolaan.

Kerran kuussa, välillä useammin, välillä harvemmin, joten eiköhän se tuohon pyöristy.

Välillä olen limulinjalla, sillä käyn tanssimassa, joten ei mene paljoa rahaakaan :)

Jännä tämä sädekehän kiillotus tälläKIN asialla: "käyn baarissa, mutta puolilta öin viimeistään kotiin ja SELVINPÄIN, kun enhän minä juo...." :D

Itse käyn (kun en imetä) noin kerran kuussa ja olen niin pitkään kuin haluttaa olla (joskus puolille öin, joskus jopa aamuyön puolelle) ja olen kyllä humalassa, usean kaljan otan. Eikä edes hävetä :)

[QUOTE="vieras";28250152]Jännä tämä sädekehän kiillotus tälläKIN asialla: "käyn baarissa, mutta puolilta öin viimeistään kotiin ja SELVINPÄIN, kun enhän minä juo...." :D

Itse käyn (kun en imetä) noin kerran kuussa ja olen niin pitkään kuin haluttaa olla (joskus puolille öin, joskus jopa aamuyön puolelle) ja olen kyllä humalassa, usean kaljan otan. Eikä edes hävetä :)[/QUOTE]

Mitä ihmeen sädekehän kiillotusta?? Mä olen kyllä nuorempana kerennyt juopottelemaan niin paljon, ettei nykyään kyllä enää yhtään nappaa. Baarissa käyn ehkä kerta puoleen vuoteen (ja silloinkin vain jossain työporukassa, jostain kemuista jatkoilla) eikä alkoa kulu varmaan lasia kahta enempää. Kun tulee vanhaksi ei jaksa krapuloita.

Mitä ihmeen sädekehän kiillotusta?? Mä olen kyllä nuorempana kerennyt juopottelemaan niin paljon, ettei nykyään kyllä enää yhtään nappaa. Baarissa käyn ehkä kerta puoleen vuoteen (ja silloinkin vain jossain työporukassa, jostain kemuista jatkoilla) eikä alkoa kulu varmaan lasia kahta enempää. Kun tulee vanhaksi ei jaksa krapuloita.

Niinhän se on, toiset tulee vanhaksi ja tylsäksi, toiset säilyttää onneksi sen oman itsensä siinä ikääntyessäkin.

Terv. 36-vuotias, silloin tällöin jopa humalaan asti itsensä juova akka :p

[QUOTE="vieras";28250152]Jännä tämä sädekehän kiillotus tälläKIN asialla: "käyn baarissa, mutta puolilta öin viimeistään kotiin ja SELVINPÄIN, kun enhän minä juo...." :D

Itse käyn (kun en imetä) noin kerran kuussa ja olen niin pitkään kuin haluttaa olla (joskus puolille öin, joskus jopa aamuyön puolelle) ja olen kyllä humalassa, usean kaljan otan. Eikä edes hävetä :)[/QUOTE]

Ei ollut tarkoitus mitään sädekehää kiilloitella, vaikka tulenkin ajoissa kotiin yleensä :) Kyllä mä humalassa olen baarissa, mutta ei ole huvittanut vetää perseitä olalle, pienemmässä kännissä on kivempaa eikä darrakaan kestä päivätolkulla :D

[QUOTE="vieras";28250178]Niinhän se on, toiset tulee vanhaksi ja tylsäksi, toiset säilyttää onneksi sen oman itsensä siinä ikääntyessäkin.

Terv. 36-vuotias, silloin tällöin jopa humalaan asti itsensä juova akka :p[/QUOTE]

Jepjep. Selvinpäin (siis muutaman viinilasillisen ottaneena) on kyllä paljon kivempi nykyään juhlia :) Sitäpaitsi ihmiset muuttuvat ja oma itse säilyy silti.

Yhteistyössä