K
Kysely
Vieras
Kuinka usein vaihdatte kylpypyyhkeenne? Entä kuinka usein pesette saunatakkinne, jos sellainen käytössä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kauheaa paskasika ja bakteeripesä. Pyyhkeen ehkä kerran kuussa ja saunatakin varmaan 2 kertaa vuodessa :x
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Pyyhkeet joka käytön jälkeen, kylpytakkia en käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä sitten kuivausrumpu vai missä kuivatatte jos joka pesun jälkeen vaihdatte pyyhkeet. Itse vaihdan käsipyyhkeet päivittäin mutta kylpypyyhkeet noin 1 x viikko tai 1x 2viikkoa
Narulla kuivatan. Pesukoneesta löytyy kyllä kuivauskin, mutta aika harvoin sitä käytän enkä koskaan pyyhkeisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä sitten kuivausrumpu vai missä kuivatatte jos joka pesun jälkeen vaihdatte pyyhkeet. Itse vaihdan käsipyyhkeet päivittäin mutta kylpypyyhkeet noin 1 x viikko tai 1x 2viikkoa
Meillä ihan siksi, että pyyhkeillä saa hyvin täytettyä muutoin vajaat koneelliset.Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()