K
kinuski
Vieras
Kylpypyyhkeet vaihdan kerran viikossa, tai useemmin jos tarvetta. Käsipyyhkeet pari kertaa viikossa, tai tarvittaessa. Ja kylpytakkeja pesen tarpeen mukaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()
Samaa ihmettelen minä!Eikös sitä pyyhitä pyyhkeeseen puhdas iho suihkun jälkeen, joten eipä pyyhkeen pitäis kovin likaantuakaan yhden suihkukerran jälkeen.Todellakin veden tuhlausta tuommoinen!!!Meillä samaa pyyhettä käytetään viikon verran, joskus kauemminkin.
Kuinka monta koneellista pyykkiä teillä pestään päivässä/viikossa?
mä pesen noin koneellisen päivässä vaatepyykkiä. ja kerran viikossa pesen pari koneellista pyyhkeitä (kylpypyyhkeet ja käsipyyhkeet) ja pari koneellista lakanoita (vaihdan lakanat noin kerta viikkoon). eli noin 11 koneellista viikossa näin kesäaikaan. paitsi tänä kesänä on tullut enempi tuota lakanapyykkiä kun on ollut niin kuumat kelit. kurakeleillä tulee enempi pyykkiä, samoin talvella kun sisävaatteita on enemmän päällä kun kesällä.
oliko tarpeeksi kattava selvitys meidän pyykinpesusta?![]()
Se oli vain kysymys koskien ihmettelyä miksi vaihtaa pyyhkeet joka käytön jälkeen.
Meillä tulee pyykkiä 7-10 koneellista viikkoa kohden eli ei sen enempää tuota sähkön-ja vedenkulutusta taida olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()
Samaa ihmettelen minä!Eikös sitä pyyhitä pyyhkeeseen puhdas iho suihkun jälkeen, joten eipä pyyhkeen pitäis kovin likaantuakaan yhden suihkukerran jälkeen.Todellakin veden tuhlausta tuommoinen!!!Meillä samaa pyyhettä käytetään viikon verran, joskus kauemminkin.
mä pesen noin koneellisen päivässä vaatepyykkiä. ja kerran viikossa pesen pari koneellista pyyhkeitä (kylpypyyhkeet ja käsipyyhkeet) ja pari koneellista lakanoita (vaihdan lakanat noin kerta viikkoon). eli noin 11 koneellista viikossa näin kesäaikaan. paitsi tänä kesänä on tullut enempi tuota lakanapyykkiä kun on ollut niin kuumat kelit. kurakeleillä tulee enempi pyykkiä, samoin talvella kun sisävaatteita on enemmän päällä kun kesällä.
Se oli vain kysymys koskien ihmettelyä miksi vaihtaa pyyhkeet joka käytön jälkeen.
Meillä tulee pyykkiä 7-10 koneellista viikkoa kohden eli ei sen enempää tuota sähkön-ja vedenkulutusta taida olla.
jos mä alkaisin pestä nyt kylpypyyhkeet joka käytön jälkeen niin joutuisin pesemään 6 koneellista viikossa enemmän pyykkiä.
eli 6 x 52 = 312 koneellista enemmän pyykkiä vuodessa!! jos laskin oikein..
siihen määrään menee jo jonkun verran vettä ja sähköä..
Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:jos mä alkaisin pestä nyt kylpypyyhkeet joka käytön jälkeen niin joutuisin pesemään 6 koneellista viikossa enemmän pyykkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:siis miksi pyyhe pitää pestä jokaisen kuivauksen jälkeen? kamalaa veden/ pesuaineen/ sähkön tuhlausta..![]()
jos mä alkaisin pestä nyt kylpypyyhkeet joka käytön jälkeen niin joutuisin pesemään 6 koneellista viikossa enemmän pyykkiä.
No mutta mähän vastasin vain omasta tilanteestani tuohon ihmettelyyn, että ei meillä kulutus nouse.
Mä en vaihda pyyhettä joka käytän jälkeen sen vuoksi, että se olisi pahasti likaantunut, vaan sen vuoksi, etten viitsi pestä yksiä kesähousuja, yhtä sukkaparia ja yhtä paitaa keskenään koneessa. Meillä pyyhkeet menevät siis koneeseen ihan vaan siksi, että saadaan kone täyteen.Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Ehkä kahden viikon välein. En ymmärrä joka päivä pyyhkeen vaihtavia. Se pyyhe ei yhdestä kuivaamisesta kyllä likaannu. Aivan turhaa vaihtaa noin usein.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Pyyhkeen vaihdan 3-5 krt/viikko (kylpypyyhkeen siis), käsipyyhkeen päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en vaihda pyyhettä joka käytän jälkeen sen vuoksi, että se olisi pahasti likaantunut, vaan sen vuoksi, etten viitsi pestä yksiä kesähousuja, yhtä sukkaparia ja yhtä paitaa keskenään koneessa. Meillä pyyhkeet menevät siis koneeseen ihan vaan siksi, että saadaan kone täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja tii:Sisso mitä ylihygienistejä.
Meillä kaikilla omat pyyhkeet (väri/kuvakoodit). Kylpypyyhkeisiin kuivataan pesun jälkeen puhdas iho ja niitä käytetään ainakin 4 vk (itse käytän kylpypyyhettä eli käyn suihkussa 4 kertaa viikossa, mies joka päivä ja lapset 2 kertaa viikossa). Käsipyyhkeet (ja muutkin vessan pyyhkeet) vaihdan viikottain (niihinkin kuivataan pestyt kädet). Keittiöpyyhkeen 1-2 vk välein, riippuen käytöstä.
Saunatakit laitetaan puhtaalle kuivatulle iholle ennen yöpuvun pukemista ja ne pestään 2-4 kertaa vuodessa.
Lakanat vaihdan kaikkien sänkyyn 3 viikon välein. Tyynyliinat tarvittaessa useammin.
Ja ollaan takuulla siistejä ihmisiä!!! Sottapyttyjä meillä ei asu! Paikat aina tip top!
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja tii:Sisso mitä ylihygienistejä.
Meillä kaikilla omat pyyhkeet (väri/kuvakoodit). Kylpypyyhkeisiin kuivataan pesun jälkeen puhdas iho ja niitä käytetään ainakin 4 vk (itse käytän kylpypyyhettä eli käyn suihkussa 4 kertaa viikossa, mies joka päivä ja lapset 2 kertaa viikossa). Käsipyyhkeet (ja muutkin vessan pyyhkeet) vaihdan viikottain (niihinkin kuivataan pestyt kädet). Keittiöpyyhkeen 1-2 vk välein, riippuen käytöstä.
Saunatakit laitetaan puhtaalle kuivatulle iholle ennen yöpuvun pukemista ja ne pestään 2-4 kertaa vuodessa.
Lakanat vaihdan kaikkien sänkyyn 3 viikon välein. Tyynyliinat tarvittaessa useammin.
Ja ollaan takuulla siistejä ihmisiä!!! Sottapyttyjä meillä ei asu! Paikat aina tip top!
näin meilläkin, kaikissa osioissa.. juu, olen aiemminkin ihmetellen lukenut näitä ketjuja.. en kyllä ymmärrä miten joka suihkun jälkeen pitäis pyyhe vaihtaa kerran just on suihkusta tullut ja ainakin minulla on tapana siellä pestä itseni niin että olen puhdas kunnolla..