G:Kuka palstalainen eroaa seuraavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa mutta parista nimimerkistä olen usein miettinyt että ottaen huomioon ajallisesti palstailun ja lasten tuomat vastuut niin se mies lienee aika äärirajoilla seuratessaan vaimon riippuvuutta?
Miten joku voi olla SUURIMMAN osan vuorokaudesta täällä kirjoittelemassa?

En tiedä miten kauan sinulta menee viestien kirjoitteluun, minä kirjoitan viestini nopeasti. Lasten harrastuksissa odottaessa on hyvää aikaa kirjoittaa. Lapsilla on myös oma sosiaalien elämä, he eivät ole leikki-ikäisiä enää. On päiviä jolloin heitä näkee ruokapöydän ääressä. Miehellä on omat harrastuksensa ja työ. Kirjoittelen myös työmatkoilta. Miedän perhe voi hyvin, vaikka palstailenkin.:)

Ei tarvitse vahdata, en käy täällä edes päivittäin.
Mutta kun on pitkiä ketjuja joita lukee niin samat nimimerkit yötä päivää niitä kommentoimassa.
Monestiko minut olet tavannut ilta- ja viikonloppukeskusteluissa täällä?

Sinun on aika mahdoton selvittää tarkalleen kuinka kauan joku on palstaillut päivän aikana. Viesti silloin, toinen tällöin, ymmärrätkö?

Ei Peyote eroa sen miehestä. Sen vaan tietää...:)

Joillekin ilmeisesti toisten elämän seuraaminen on viihdettä (sikäli mikäli siihen täällä kykenee). Ei paljoa kosketa häät ja erot sun muut, kun niin etäältä seuraa.
Toivottavasti ei kukaan, sillä se palstalainen joutuisi sen eron myös oikeasti oikeassa elämässä elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja metsää puilta;29992716:
En tiedä miten kauan sinulta menee viestien kirjoitteluun, minä kirjoitan viestini nopeasti. Lasten harrastuksissa odottaessa on hyvää aikaa kirjoittaa. Lapsilla on myös oma sosiaalien elämä, he eivät ole leikki-ikäisiä enää. On päiviä jolloin heitä näkee ruokapöydän ääressä. Miehellä on omat harrastuksensa ja työ. Kirjoittelen myös työmatkoilta. Miedän perhe voi hyvin, vaikka palstailenkin.:)

Ymmärrän tämän aivan hyvin. Mutta tietänet hyvin ne vakkarit vuosien varrelta joita tarkoitan. jotka tuntuivat päivystävän jatkuvasti täällä ja ehtivät kommentoida jokaiseen ketjuun niin paljon että herätti kyllä ihmetystä muissakin kuin minussa. Joku yhä tänäkin päivänä...

Kyllä, minä ehdottomasti :). Olenhan varmasti ainut palstailija, jonka suhde on niin kertakaikkisen epäonnistunut, että 15 vuoteen mahtuu myös niitä vähemmän hyviä aikoja. Kyllä se on nyt eron paikka, tottakai :)

Harvinaisen tyhmä keskustelu. Jälleen kerran taas.

Mutta jos Peyote eroat, lähdetkö kahville? Vaikka sitä päivää en näe ettäkö Peyote eroaisi. Mielikuvissa näen Peyoten ja miehensä vanhoina mummoina ja pappoina. Lapsen lapsen lapset vipeltää jaloissa. Kun Peyote istuu kiikkutuolissa.

Ymmärrän tämän aivan hyvin. Mutta tietänet hyvin ne vakkarit vuosien varrelta joita tarkoitan. jotka tuntuivat päivystävän jatkuvasti täällä ja ehtivät kommentoida jokaiseen ketjuun niin paljon että herätti kyllä ihmetystä muissakin kuin minussa. Joku yhä tänäkin päivänä...
ehtivät? olisivatko kenties nopeita kirjoittamaan. mistä tiedät päivystävätkö he täällä, ellei sinullakin sitten ole ollut aikaa päivystää?

Ei se palstailu oikeasti vie välttis paljonkaan aikaa. Jos on hereillä 14 tuntia vuorokaudesta, lukee ketjua ja postaa jotain 2 tai 3 minsan ajan joka tuntia, se on alle tunti päivästä. Profiilista näki ainakin ennen montako viewtiä lähettänyt per päivä.

ehtivät? olisivatko kenties nopeita kirjoittamaan. mistä tiedät päivystävätkö he täällä, ellei sinullakin sitten ole ollut aikaa päivystää?

Ihan riippumatta omasta päivystyksen paljoudesta tai vähyydestä, näitä ketjuja lukiessa kyllä kiinnittää huomionsa samoihin nimimerkkiin ja kun tuo kellonaikakin tuossa sivussa näkyy vaikka lukisi edellisen päivän tai edellisen viikon ketjuja niin ei ole vaikea päätellä että on ehditty paljon istumaan ja täyttämään elämää täällä.
En ole vaimo-rakas mutta tunnistan kyllä ketä hän saattaa tarkoittaa. Peyote hyvänä esimerkkinä riippuvaisesta ihmisestä.

Ihan riippumatta omasta päivystyksen paljoudesta tai vähyydestä, näitä ketjuja lukiessa kyllä kiinnittää huomionsa samoihin nimimerkkiin ja kun tuo kellonaikakin tuossa sivussa näkyy vaikka lukisi edellisen päivän tai edellisen viikon ketjuja niin ei ole vaikea päätellä että on ehditty paljon istumaan ja täyttämään elämää täällä.
En ole vaimo-rakas mutta tunnistan kyllä ketä hän saattaa tarkoittaa. Peyote hyvänä esimerkkinä riippuvaisesta ihmisestä.

Aha. Reilua kyllä sinänsä että nimeää suoraan sen, ketä tarkoittaa, eikä vihjaile ja ehdota vielä eroakin sillä perusteella.

Mä en kyllä itse osaa sanoa ketkä täällä on koko aika enkä sitäkään osaa ehdottaa että kuka seuraavaksi eroaa ja kenellä on millainenkin suhde.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Me ollaan kans kiikkustuoliväkeä.:attn:

Mies usein puhuu, kuinka odottaa innolla lapsenlapsia, että päästään heidänkin kanssa touhuumaan, ja kuinka vielä vanhanakin oltais niin hyvässä kondiksessa että jaksetaan urheilla. Meille perhe on prioriteetti nro1. Joskus ihmettelen kun mies saattaa heittää että on ylpeä meistä perheenä.

Niin noh, monelle on ehkä itsestäänselvyys että perheessä on terveelliset elämäntavat, ei ryypätä, tapella, tehdään lasten kanssa kaikkea, urheillaan etc. Miehelle ja mulle nää ei ole itsestäänselvyyksiä. Me halutaan antaa meidän lapsille normaali ja hyvä lapsuus. Onneks rakkautta on riittänyt ja alkuvuosien valtataistot ovat jääneet taakse. Ollaan kasvettu yhteen, opittu toisiltamme ja molemmat osaa joustaa.:)

oho, tällänen onnenpurkaus tällä kertaa.:D
En olis parempaa miestä voinut saada.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas ja IhQ
Jotta tietäisi kuka täällä on paljon, täytyy kai itsekin olla aika valvoutunut käyttäjä. Saatikka että tietäs ja muistais miten kelläkin miehensä kanssa menee.

Pahansuopa alotus.

Ei tarvitse olla mikään nero tai itse aina täällä että huomaa että esim sä olet aina täällä. Viesteissä on aika millon ne on laitettu. Ainahan täällä on vain nämä tietyt, sinä ja pari muuta addiktia. On todellakin

Mun mielestä kannattas pitää vähän takoa ja keskittyä välillä siihen perheeseenkin ja kommunikoida niitten kanssa.
Mä laittasin kyllä sellasen ukon kiertoon joka roikkus 20h päivässä jollain keskustelupalstalla. Riippuvuutta se on.

Ei tarvitse olla mikään nero tai itse aina täällä että huomaa että esim sä olet aina täällä. Viesteissä on aika millon ne on laitettu. Ainahan täällä on vain nämä tietyt, sinä ja pari muuta addiktia. On todellakin

Mun mielestä kannattas pitää vähän takoa ja keskittyä välillä siihen perheeseenkin ja kommunikoida niitten kanssa.
Mä laittasin kyllä sellasen ukon kiertoon joka roikkus 20h päivässä jollain keskustelupalstalla. Riippuvuutta se on.

Ei mun perhe nytkään oo ees kotona.

Aha. Reilua kyllä sinänsä että nimeää suoraan sen, ketä tarkoittaa, eikä vihjaile ja ehdota vielä eroakin sillä perusteella.

Mä en kyllä itse osaa sanoa ketkä täällä on koko aika enkä sitäkään osaa ehdottaa että kuka seuraavaksi eroaa ja kenellä on millainenkin suhde.

Ei se asia miksikään muutu vaikka kieltäisit sen tai sokeroisit liirumlaarumilla. Olet koukussa palstaan.
En silti usko että eroat, kai se mies on tottunut siihen että istut koneella 20h. Sehän voi helpottaa sen elämää, kun ei tartte vaimon kanssa olla tekemisissä.

Yhteistyössä