Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Sä oot outo, kun oot poistanut vanhan profiilisi =)
Alkuperäinen kirjoittaja kilitti:KKK
Liili l
ja yleensä kaikki joilla agresiivisuudenhallintaongelmia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kilitti:KKK
Liili l
ja yleensä kaikki joilla agresiivisuudenhallintaongelmia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja .:tämä Baroness of jotain.. mut hyvässä mielessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:On se kyllä JÄNNÄ kuinka jotkut on outoja..outo..auto...se on kyllä JÄNNÄÄ!Onko siis kyseessä outo auto?AIKA JÄNNÄÄ tosiaan!Pitäskö ostaa outo auto vai mitä tehdä...se on aika jännäää,etenkin kun mulla ei ole ajolupaa..voiko outo ajaa autolla ilman ajolupaa?....hmmmmmm...aika jännää....
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mä äänestän kaikkia harmaita..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny
Sä saat kesänvauvan. Minä sellaisesta aina haaveilin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny
Sä saat kesänvauvan. Minä sellaisesta aina haaveilin.