P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994445:apua. eiks se menny se helluntaikin... ei ollut heilaa. joudunko koko kesän olla yksin? :O
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994535:onko ikiunella mies?![]()
On mulla. Mä kun ajattelin että olet nainen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994593:niin mä oonkin nainenmutta koska lähestulkoon kaikilla täällä tuntuu olevan mies, niin kysyin onko sulla. en oo kehenkään täällä törmännyt kenellä nainen ois!
Yhdellä mustalla on nainen. En muista nikkiä.
Mulla on jotain kokemusta naisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994609:aijaa! mulla on taas jotain kokemusta miehistä, mutta ei ollut mun juttu sitten ollenkaan. naiset vetää puoleensa vaikka mikä ois...![]()
Mulla molemmat. Mies himppusen enemmän.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994628:noniikiinnostaako viellä naisen kanssa kokeilla, vaikka on mies? vai saako tällästä ees kysellä täällä, tälleen avoimesti. jos on salaisuus ei tarvii kertoa
![]()
Uskoisin että seuraavaksi eroaa kolme palstalaista. En tiedä toki missä järjestyksessä mutta tässä nimet:
krut
Lispetti
kepsis
Luulen että mies ei tykkää siitä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994693:plääähei siis ymmärrettäväähän tuo. en tykkäisi mäkään jos olisin sun mies...
![]()
Uskossa, tai miksei toivossakin on hyvä elää sano loinen.
niih![]()
jotakin sellaistaAlkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994711:hmmmh, tuli sellanen syvä huokaus. ihan ku ois niinku oikeestikin nyt kuullu että missaa jotain.
jotakin sellaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh;29994752:....... oot jotenkin salaperäinen... tälleen iltaseen alkaa mielikuvitus laukkaamaan![]()
Ja minä en sano enää mitään.![]()