Alkuperäinen kirjoittaja jönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
tänään näin ekakertaa kuvia sinustaKaunotar
Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison hetken harmaana:1. kaunein tasaväkisesti Essie & lode
2. suloisin tytski..
3. mukavin.. varmaan wicked Mary
4. seksikkäin.. öö . Lode?
5. ärsyttävin.. no minä
6,7,8,9,10.. no comments![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja jönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
Kiitostulipa hyvä mieli :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja jönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
Kiitostulipa hyvä mieli :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:1. Kaunein?
2. Suloisin?
3. Mukavin?
4. Seksikkäin?
5. Ärsyttävin?
6. Mieleenpainuvin?
7. Erottuvin? (ulkoisesti\sisäisesti)
8. Esimerkillisin?
9. Omituisin?
10. Sana vapaa, kuka on suosikkisi ja miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison hetken harmaana:1. kaunein tasaväkisesti Essie & lode
2. suloisin tytski..
3. mukavin.. varmaan wicked Mary
4. seksikkäin.. öö . Lode?
5. ärsyttävin.. no minä
6,7,8,9,10.. no comments![]()
Lode on satakertaa paremman näköinen kuin mä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Voi ei! Mä unohdin Wicked Maryn! Hän kuuluu kans ehdottomasti palstan mukavimpiin ja ihanimpiin ihmisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Voi ei! Mä unohdin Wicked Maryn! Hän kuuluu kans ehdottomasti palstan mukavimpiin ja ihanimpiin ihmisiin!
...olet itsekin mukava ja lisäksi olet kaunis ja suloinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja akiva:2. Suloisin? Suzyanne on kunnon symppis, rakkaus poikaansa koskettaa. En ole ennen niin kovaa kiintymystä nähnyt!
Aivan ihanaa kuulla, tulipa hyvä mieli, kiitos siitä! :flower: :heart: :hug:
Oma listani, kaunein on minusta Lode, suloisin Trinsessa, Mukavin Wicked Mary, seksikkäin Booty, mieleenpainuvin Savanna, Erottuvin Lunatic, Esimerkillisin Aurinkokunta, omituisin Ewi. Suosikkiani en osaa sanoa, niitä on monen monta.
Oho meni lainaukset hassusti..
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:no höpsismiusta te olette molemmat nättejä
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:1. Kaunein? Turkilmas
2. Suloisin? Sirkkis on aika suloisen näköinen kyllä.
3. Mukavin? Monta mukavalta vaikuttavaa täällä, en osaa nimetä ketään ylitse muiden.
4. Seksikkäin? Paha sanoa, kun en ole nähnyt kaikkien kuvia.
5. Ärsyttävin? Bad Virgin-
6. Mieleenpainuvin? NinaTT on kyllä paikoin niin uskomaton periaatteineen, että huhhuijaa...
7. Erottuvin? (ulkoisesti\sisäisesti) Jotenkin olen viime aikoina ruvennut symppaamaan Scarlettia.
8. Esimerkillisin? Aurinkokunta
9. Omituisin? Ewi
10. Sana vapaa, kuka on suosikkisi ja miksi? Yhden suosikin nimeäminen on mahdotonta. Tykkään sellaisten tyyppien kirjoituksista, jotka osaa perustella mielipiteitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:1. Kaunein? Turkilmas
2. Suloisin? Sirkkis on aika suloisen näköinen kyllä.
3. Mukavin? Monta mukavalta vaikuttavaa täällä, en osaa nimetä ketään ylitse muiden.
4. Seksikkäin? Paha sanoa, kun en ole nähnyt kaikkien kuvia.
5. Ärsyttävin? Bad Virgin-
6. Mieleenpainuvin? NinaTT on kyllä paikoin niin uskomaton periaatteineen, että huhhuijaa...
7. Erottuvin? (ulkoisesti\sisäisesti) Jotenkin olen viime aikoina ruvennut symppaamaan Scarlettia.
8. Esimerkillisin? Aurinkokunta
9. Omituisin? Ewi
10. Sana vapaa, kuka on suosikkisi ja miksi? Yhden suosikin nimeäminen on mahdotonta. Tykkään sellaisten tyyppien kirjoituksista, jotka osaa perustella mielipiteitään.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:jönnä::heart: ekaa kertaa näihin pinoihin pääsee :snotty:
Hahhah =D Ja sulla ei oo ees kuvaa profiilissas =P Noo, kai joku sit vaan kuvittelee sut, tai sit sä ite kuvittelet![]()