G: Lempi komediasarjanne?

Bottom, Musta kyy, Rouva Bucket, Todella upeeta, Ruuvit löysällä, Monty Python, Smack the pony, Sohvan valtaajat, Little Britain, Kath and Kim

kotimaisista...

Tankki täyteen, Sisko ja sen veli, Tahdon asia

yms.. en muista nyt kaikkee.. mut on niit viel monia muitakin

jooo.. toi eka ja toka ja kolmas, sit Sinkkuelämää, jos se on komedia.. pulmuset ihan ok, dharma ja greg, frasier, jerry seinfield, ally mcbeal, kyllä isi osaa yms.. en mäkään muista kaikkia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bottom, Musta kyy, Rouva Bucket, Todella upeeta, Ruuvit löysällä, Monty Python, Smack the pony, Sohvan valtaajat, Little Britain, Kath and Kim

kotimaisista...

Tankki täyteen, Sisko ja sen veli, Tahdon asia

yms.. en muista nyt kaikkee.. mut on niit viel monia muitakin

Mulla melko sama lista, todella upeeta ja Kath and Kim on ehdottomia!!

Suomalaisista Kätevä emäntä:)

Ehdottomasti Sinkkuelämää. Mulle kolahtaa niin hyvin sen sarjan huumori, että vedet silmissä aina nauran sille! Ja suomalaisista nämä maalaisjuntti-sarjat, Vain muutaman huijarin tähden, Mooseksen perintö, ja Turvetta ja timantteja

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ehdottomasti Sinkkuelämää. Mulle kolahtaa niin hyvin sen sarjan huumori, että vedet silmissä aina nauran sille! Ja suomalaisista nämä maalaisjuntti-sarjat, Vain muutaman huijarin tähden, Mooseksen perintö, ja Turvetta ja timantteja

kuin myös täällä.. :wave: :wave:

Monty Pythoneille jaksaa nauraa aina ja yhä uudestaan! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Sit mä tykkäsin tosta Pikku Britannia tms. ? mikä sen nimi nyt olikaan...se oli ihan paras se kylän ainoa homoseksuaali. :whistle:
Britti-huumori iskee ja lujaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä