T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei mikään kesken, en tiedä mitä lukisin. :/
Minä voisin suositella omaa meneillään olevaa kirjaani :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei oikein kolahda.(Olen kyllä lukenut joskus.
)
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Tästä on jo aikaa kun luin tän, mut suosittelen silti. Susanna Alakosken kirjoittama "Svinalängorna". En muista nyt mikä se on suomeks. Sika(?)jotain, ehkä. Tietääkö kukaan? Se kertoo pienestä tytöstä ja hänen perheestään. Suomalainen perhe Ruotsissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei oikein kolahda.(Olen kyllä lukenut joskus.
)
Minusta se on mielenkiintoista, vaikkakin hämmentävää paikoin. En oikein pysty lukemaan pitkiä pätkiä kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu toki mielenkiintoistakin välillä, mutta enimmäkseen melkoisen pitkäveteinen.![]()
Tapio Koivukari taitaa kirjoittaa hengellisiä juttuja. En ole varma. Jossain kohtaa häntä syytettiin lapsen seksuaalisesta hyväkaikäytöstä.Kuka ihme on Tapio Koivukari? Minkä tyyppisiä kirjoja, suositteletko?
Pottereista olen miettinyt, pitäisikö alkaa tutustua niihin - en ole ainuttakaan Potteria lukenut vielä.
Kävin aikoinaan katsomassa elokuvan. Ketjussa on hyviä kirjavinkkejä. Yhdessä viestissä mainittu kirjailija oli suomen opettajani. Koulukaverini vihjailivat, että nainen kirjoittaa heistä kirjaa. Luin aikuisiällä opettajamme kirjan, joka sijoittui koulumaailmaan, ja kirjan hahmot tuntuivat tutuilta. Tyttöporukan jutut saivat minut usein kiusaantumaan. Yksi heistä oli hyvin lahjakas kirjoittaja.Steig Larsson (tai jotain) Tyttö joka leikki tulella. Alku on ainakin ollut ihan hyvä.
Vissiin ruotsalainen suosittu dekkarin kirjoittaja?
Yksi kirjailijoista oli Suomen kielen opettajani. Tikkasen kirjoista olen tykännyt.Kerro vähän, minkä tyyppinen kirja tuo Ruohonleikkaaja on. Uteliaisuus heräsi.Mulla on suomalaiset naiskirjailijat aika iso aukko, vain Leena Lehtolaista ja Eeva Tenhusta olen oikein lukemalla lukenut. Märta Tikkasta olen joskus yrittänyt lueskella, mutta en päässyt oikein kiinni (varmaan pariakin eri kirjaa yritin).
Tuosta Ruohonleikkaajasta tuli mieleen Ruth Rendellin Hepokatti, jota voin suositella. Ei ole mikään taideromaani, mutta muuten mielestäni oikein mukava elämys (kuitenkin ihan perus-viihdettä pureksittavampi, ei sitä ihan ajattelematta lukaise).
Näköjään olen jo aiemmin kommentoinut tähän ketjuun.Kävin aikoinaan katsomassa elokuvan. Ketjussa on hyviä kirjavinkkejä. Yhdessä viestissä mainittu kirjailija oli suomen opettajani. Koulukaverini vihjailivat, että nainen kirjoittaa heistä kirjaa. Luin aikuisiällä opettajamme kirjan, joka sijoittui koulumaailmaan, ja kirjan hahmot tuntuivat tutuilta. Tyttöporukan jutut saivat minut usein kiusaantumaan. Yksi heistä oli hyvin lahjakas kirjoittaja.
Sain hetki sitten hyvät vp-arvot. Lääkäri määräsi vahvemmat vp-lääkkeet ja ehkä taas sivuoireena huimaa. Olen huomannut, että tämä palsta ei ole hyväksi minulle.Ei ole kesken mutta juuri aloitan Marko Hautalan Samaelin kirjan.
Taatusti viihdyttävämpää kuin palstajankkaaminen.