H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
.....jos 50-60-vuotias mies panee 24v naista, perheenäitiä takaapäin
Kesäisissä kartanossa ja ulkosalla pidettävissä likkakaverin häissä ilman ukkoa ja muksuja."Tyttöjen iltaa" viettämään lähtenyt perheenäiti on ihanteellista satunnaista seksiseuraa. Kiihkeää naiskentelun nautintoa, jaksaa taas arkea vähän aikaa sekä nuori perheenäiti että vanhempi mies.
Näitä juttuja kun lukee niin näyttää suurimmalla osalla menevän termit sekaisin. Edellä ei ole kovinkaan montaa fetissiä kuvailtua, fantasioita sitten sitäkin enempi... Fantasia ja fetissi ovat eri asioita, vaikka mitäs sen nyt niin väliä.
Kertokaa mikä on se mikä saa eniten kiihottumaan: Mibulla se on tiukka pylly miehellä ja pikkustringit
Mulle suuri ikäero on kiihottava fetissi. Naisen pitää olla 50-55, kun itse olen mies 23. Nainen voi olla säännöllisesti nuorta munaa saalistava puuma, tai pitkään ilman seksiä ollut rouva, jonka viettelen kämpilleni baari-illan jälkeen. Nautin valtavasti siitä vaiheesta kun riisun ja tuon ikäinen nainen katselee halukkaasti kun nuori kyrpäni ponnahtaa boksereista, kasvaa ja kovettuu hetkessä, ja kun lopuksi vedän esinahan kiiltävän terskan taakse.