G: Mikä on saanut sinut viimeksi tuntemaan iloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallialainen Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No toi yks kiva viesti, mikä oli tällä foorumilla. Sitä ennen iloiseksi mut sai hyvä ruoka, sekopäinen kissa, pitkä lenkki luonnon helmassa ja eräs mies joka katseli mua kaupassa aika pitkään :D

Sekä ap:n nimimerkki :D

Tänään olin iloinen kun hain lapset yökylästä, omat rakkaat. Olin myös kun poimin marjoja, ihan omassa rauhassa vaan istuin ja tiputtelin marjoja ämpäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mies ku se tuli klähmimään ja sanoi, että haluaa olla mulle läheinen. :heart:

*lääps, lääps* "haluan olla sulle läheinen"... thihihi.... en voi kyl kuvitella tilannetta, thihihihi.... en noilla sanoin.

Tyttäreni reippaus ja omatoimisuus; pärjäsi hienosti ihan itse kun minun ja pojan lääkärireissu venyi odotettua pidemmäksi. Ja on niin ihanan innostunut koulunkäynnistä :)

Myös se, että pieni poikani käveli vauhdikkaasti ja mukisematta kaupunginsairaalasta Tyksiin oli asia, joka sai minut iloiseksi.

Lapseni.
Tänään oli sellainen päivä, että tajusin taas kuinka suuri onni minulle onkaan annettu.Millaiset aarteet meillä onkaan. Toki rakastan lapsiani jokahetki, vaikka olenkin usein väsynyt heihin ja ärtyisä.
Mutta tänään se tunne oli hetken niin kristallinkirkas, oikein sellainen rakastamisen leimahdus.
Tosin sen leimahtamisen syttymisen syy, oli osin surullisessa lehtijutusssa, jota luin. Äidistä, joka oli menettänyt lapsensa. :'(

Yhteistyössä