M
"mama"
Vieras
Joo joo kaikkihan me teemme joskus jotakin mikä saa puolison hermot halkeamispisteeseen, mutta mikä on jokin toistuva asia, joka saa sinut ärsyyntymään todenteolla? Onko se perinteinen wc-pytyn kansi, tiskien jättäminen pöydälle, jokin ulkoinen seikka, tapa tehdä jokin asia... Mikä ärsyttää? Minä menetin tänäaamuna hermoni, koska mieheni oli levittänyt vaatteensa sohvalle tullessaan nukkumaan. Miksei niitä voi taitella nätisti odottamaan vaikka sohvan reunalle?! ARGH! Vaikka asia on mitätön se ärsyttää niiiiiin paljon
Toinen on se kun miehen "ihan kohta" voi kestää 10 minuuttia, vaikka kyse olisi sellaisesta tilanteesta, että pyydän vahtimaan vauvaa kun on kauhea vessahätä. Vastaus on aina "JOOJOO mitä sä nalkutat kun oli yks juttu kesken!" Jaa, no ei kai siinä mitään kun minä kohta pissaan housuni
D Ihana tuo mies silti on vaikka joskus pikkuasiat saa minut raivon partaalle.
Toinen on se kun miehen "ihan kohta" voi kestää 10 minuuttia, vaikka kyse olisi sellaisesta tilanteesta, että pyydän vahtimaan vauvaa kun on kauhea vessahätä. Vastaus on aina "JOOJOO mitä sä nalkutat kun oli yks juttu kesken!" Jaa, no ei kai siinä mitään kun minä kohta pissaan housuni