G: mikä vaippa merkki on paras??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on testattu lähes kaikki vaippamerkit, ja uskokaa tai älkää, paras ehdottomasti on ollut x-tra vaipat, ja kukkaro kiittää, halvimpiakin ne ovat! Prismassa 62kpl paketti maksaa 7,95?!!
Joidenkin mielestä nämä vaipat taas saattaa olla suoraan hanurista, mutta sehän riippuu niin lapsen ruumiinrakenteesta ym, että mikä merkki sopii.

Pampersin teippivaipoista tykkäsin enemmän kuin liberon ja ne toimi loistavasti.. Lapsi käytti niitä synnäriltä 1v2kk ikäiseksi asti, kunnes siirryttiin liberon housuvaippoihin.. Liberon housuvaipat on musta taas parempia kuin pampersin..

Meillä muumit on parhaita. (siis sillon kun ei kestoilla) Istuvat hyvin (muutkin merkit istuvat, jotain satunnaisia on kokeiltu), ovat kotimaisia ja edes jollain tasolla ympäristöystävällisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja minnu:
Pampersin teippivaipoista tykkäsin enemmän kuin liberon ja ne toimi loistavasti.. Lapsi käytti niitä synnäriltä 1v2kk ikäiseksi asti, kunnes siirryttiin liberon housuvaippoihin.. Liberon housuvaipat on musta taas parempia kuin pampersin..

Mulla on tuolla laatikossa ne 5 liberon housuvaippaa ja just tänään niitä hiplailin, että nyt kokeilen niitä kun tuntuvat jotenkin mukavammalta kuin pampersin housuvaipat. Mulla on niitä yks satsi tuolla kaapissa, ne ei sovi meille.

meillä nyt pampersia 4-9kg ja mun mielestä parempi ku libero (oli aiemmin sitä) nyt sitte kokeiltiin pampersia.. ne on jotenki ohuempia ja keveempiä ku liberot...liberot jotenki jäykkiä ja nihkeitä ja paksuja...

Yhteistyössä