G: Miksi tämä päivä on ihana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
Neiti Nasu tuolla kertoi jo miksi hänellä on ihana päivä, kertokaa muutkin niin saadaan hyvää mieltä jaettua!

Minulla on hyvä päivä koska
-sain nukkua pitkään
-illalla on ihanat sukujuhlat
-isä ja eno toi lammaspaistin tuoksumaan meidän uuniin
-omatekemä baklava odottaa
-olen raskaana
-vielä on rahaa tilillä
-olen rakastunut mieheeni
-poika jäi kiltisti päiväkotiin

On perjantai ja kaunis ilma, mulle on tullut Cellbesin paketti, 2 sangollista mustia viinimarjoja odottaa mehustamista. Tänään vähän istuskellaan tummenevaa elokuun iltaa lyhtyjen ja kynttilöiden valossa.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
TGIF, need I say more?

Tarvii, miks perjantai on ihana :D Mulla on kaikki päivät "perjantai", koska olen työtön, ja alkoholia ei voi nauttia kun on raskaana.. Mikä tekee SUN perjantaista ihanan?

Minusta tulee työtön tiistaina, ellei ihmeitä sitä ennen tapahdu. En juo alkomahoolia kuin pakotettuna. Mutta perjantaina tulee Kova laki. Perjantaina saa valvoa pitkään tai nukkua aikaisin. Perjantai on laskeutumista lauantaihin, joka on mun rentoutumispäivä; päivä, jona en tee mitään muuta kuin kaikkea kivaa.

-Olen vielä pari päivää reissussa, ja voin nauttia niistä päivistä, mutta kuitenkin tuntuu jo ihanalta mennä kotiinkin
-Pääsen tänään keilaamaan
-Rahat eivät loppuneetkaan niin totaalisesti kesken kuin olin pelännyt
-Näin hauskoja limenvihreitä lintuja parvekkeen kaiteella

Tänään on ihana päivä, koska...
- on perjantai ja viikonloppu alkaa, eli mieskin on kotona.
- on pitkästä aikaa kiireetön päivä, eikä menoa minnekään. Menopäivätkin on ihania, mutta välillä näistä kotipäivistä nauttii kyllä täysillä.
- ei sada
- iltapäivällä menen bodyattackiin lennättämään hikeä ja ottamaan tehoja irti :)
- illalla tytön mentyä nukkumaan katsotaan miehen kanssa yhdessä leffaa

Tänään on ihana päivä, koska:
*Mun tyttö täyttää tänään 8 v. ja sillä on kaverisynttärit. Voi sitä ilon ja metelin määrää, kun 13 samanikäistä tyttö saapuu paikalle <3
*Mun isällä on tänään nimipäivät ja illalla mennään sinne syömään noiden kaverisynttäreiden jälkeen. Mun ei siis tarvitse tehdä tänään ruokaa.
*Mun poika on tänään päiväleirillä seurakunnan saaressa ja kyllä on silläkin paljon hauskaa kerrottavaa, kun kotiin pääsee.
*Tänään alkaa viikonloppu !!!!!

Ihana ystävä kävi tänään ultrassa. Pelkäsi mennessään että raskaus on tuulimuna, mutta saikin kuulla odottavansa kaksosia :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

- nukuttiin lasten kanssa 3 tunnin päikkärit
- mies tulee pian töistä
- lapset ollu tosi hienosti koko päivän, eikä kukaan oo kiukutellu yhtään
- mä oon raskaana :heart:
- elämä vaan hymyilee just nyt :) :heart: :heart:

Yhteistyössä