No tarkkaa en muista
Mutta reilusti alle vuoden olen ollut eli viimeistään 9kk iässä on viety. Olisko tuossa sitten syy että omani olen halunnut hoitaa kotona 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Voiko:9kk muistaa nykyäänki mitä sillon on tapahtunu? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä vitsi:Toi joka muistelee tapahtumia, jotka tapahtuivat 9-kuisena. En usko sanaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Olen ollut siinä onnellisessa asemassa, että olen saanut olla kotona äidin ja sisarusten kanssa koko lapsuuteni koulun alkuun asti. Seurakunnan kerhossa kävin muutamana päivänä viikossa.
olet ihmelapsi olet puhunut jo 4kk iässä lapsuudestasi =)Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Voiko:9kk muistaa nykyäänki mitä sillon on tapahtunu? :O
Jos mua tarkoitit, niin mä kyllä muistan hyvin paljon asioita lapsuudesta. Ekat muistot ovat neljän kuukauden iästä, joilla oon sanut kyllä aikamoiset järkytykset aikaan vanhemmissani, kun oon kertonut asioista ajoilta jolloin oon ollut vielä ihan vauva. Mutta nuo ekat hoitopaikatkin muistan hyvin, siis kodin ja sen sisustuksen, tosin lattiaperspektiivistä kun oon matolla istunut siellä. Ja sellainen "tunnemuisti" mulla on vahva, eli muistan ihan pienenä miten oon ajatellut ja tuntenut asioita ja sen miten mua on kohdeltu. Sitten aikuisena oon osannut järkeistää niitä, eli ymmärtänyt paremmin syitä ja seurauksia eikä pelkästään enää sieltä lapsen maailmasta käsin. Eli tosiaankin lapset muistavta, tuntevat ja kokevat ihan pienestä asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olet ihmelapsi olet puhunut jo 4kk iässä lapsuudestasi =)Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Voiko:9kk muistaa nykyäänki mitä sillon on tapahtunu? :O
Jos mua tarkoitit, niin mä kyllä muistan hyvin paljon asioita lapsuudesta. Ekat muistot ovat neljän kuukauden iästä, joilla oon sanut kyllä aikamoiset järkytykset aikaan vanhemmissani, kun oon kertonut asioista ajoilta jolloin oon ollut vielä ihan vauva. Mutta nuo ekat hoitopaikatkin muistan hyvin, siis kodin ja sen sisustuksen, tosin lattiaperspektiivistä kun oon matolla istunut siellä. Ja sellainen "tunnemuisti" mulla on vahva, eli muistan ihan pienenä miten oon ajatellut ja tuntenut asioita ja sen miten mua on kohdeltu. Sitten aikuisena oon osannut järkeistää niitä, eli ymmärtänyt paremmin syitä ja seurauksia eikä pelkästään enää sieltä lapsen maailmasta käsin. Eli tosiaankin lapset muistavta, tuntevat ja kokevat ihan pienestä asti.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Jos mua tarkoitit, niin mä kyllä muistan hyvin paljon asioita lapsuudesta. Ekat muistot ovat neljän kuukauden iästä, joilla oon sanut kyllä aikamoiset järkytykset aikaan vanhemmissani, kun oon kertonut asioista ajoilta jolloin oon ollut vielä ihan vauva. Mutta nuo ekat hoitopaikatkin muistan hyvin, siis kodin ja sen sisustuksen, tosin lattiaperspektiivistä kun oon matolla istunut siellä. Ja sellainen "tunnemuisti" mulla on vahva, eli muistan ihan pienenä miten oon ajatellut ja tuntenut asioita ja sen miten mua on kohdeltu. Sitten aikuisena oon osannut järkeistää niitä, eli ymmärtänyt paremmin syitä ja seurauksia eikä pelkästään enää sieltä lapsen maailmasta käsin. Eli tosiaankin lapset muistavta, tuntevat ja kokevat ihan pienestä asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Jos mua tarkoitit, niin mä kyllä muistan hyvin paljon asioita lapsuudesta. Ekat muistot ovat neljän kuukauden iästä, joilla oon sanut kyllä aikamoiset järkytykset aikaan vanhemmissani, kun oon kertonut asioista ajoilta jolloin oon ollut vielä ihan vauva. Mutta nuo ekat hoitopaikatkin muistan hyvin, siis kodin ja sen sisustuksen, tosin lattiaperspektiivistä kun oon matolla istunut siellä. Ja sellainen "tunnemuisti" mulla on vahva, eli muistan ihan pienenä miten oon ajatellut ja tuntenut asioita ja sen miten mua on kohdeltu. Sitten aikuisena oon osannut järkeistää niitä, eli ymmärtänyt paremmin syitä ja seurauksia eikä pelkästään enää sieltä lapsen maailmasta käsin. Eli tosiaankin lapset muistavta, tuntevat ja kokevat ihan pienestä asti.
![]()
:snotty: kyl varmaan vanhemmat pienemmästäkin järkyttyy!! 4kuukautinen alkaa tarinoimaan, miten kamalaa olikaan pienempänä...:snotty:
![]()