G:Minkä kokoinen perhe, minkä kokoinen asunto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MK:
Kohta 4 henk. (2 aikuista + 2 lasta) 3h+k, 80 neliötä.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin miten saatte 6 henkilöä mahtumaan 70 neliöön :whistle: :) ??

Meillä ei nyt ihan vastaava tilanne ole, mutta vastaisin että priorisoimalla, järjestelemällä jne.. Asunnon toimiva ja avara pohjaratkaisu vaikuttaa hurjan paljon. Meillä nyt alle 65 neliötä ja olen käynyt muutamaa yli 80 neliöistä kotia katsomassa ja eivät ne ole sen tilavammilta vaikuttaneet kuin tämäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
Alkuperäinen kirjoittaja MK:
Kohta 4 henk. (2 aikuista + 2 lasta) 3h+k, 80 neliötä.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin miten saatte 6 henkilöä mahtumaan 70 neliöön :whistle: :) ??

pohjaratkasu hyvä. mutta joo suht ahasta täällä on. mutta onneks en harrasta hamstraamista että kauheesti ylimääräistä kamaa ei ole. ärsyttää vaan kun joutuu pitää 3 lasta samassa huoneessa. :(

Ok :) Itse olen harmitellut että ei voi hankkia lapsia enempää kuin 2, ainakaan nyt vähään aikaan kun ei ole varaa muuttaa isompaan :( Siksi utelin että miten te mahdutte asumaan :D

2 aikuista ja 3 lasta, 3h+k 80m2 Makkareita tarttettais yksi lisää joten isompi asunto on hakusessa, neliömäärällä ei niin ole väliä niin kuin joku tuolla aiemmin mainitsikin, vaan hyvin suunniteltu pohjaratkaisu on se avain sana. Silloin kun meitä oli vielä 4 asuttiin 58m2 kaksiossa.

Yhteistyössä