G: Minkä kokoisia te muut ylipainoiset olette, oli bmi sitten 25-45?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokokokoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nyt 170cm/93kg, 25kg laihdutettu kevään aikana. Housut on nyt 44-46(isojen tyttöjen mallistosta tuo 44, tavallisista mallistoista 46), paidat on 46-48, oikeastaan samoja paitoja käytän kuin ennen porjektin aloitusta, onhan ne väljiä mutta ylävartalolla ja mahassa on myös paljon löysää nahkaa joten en mielellään mutään kovin tiukkaa laita päälleni. Housukoko on pienentynyt, lähtötilanteessa housut oli 48/50.

Tyyppien on pakko valehdella vaatekokojaan!

Mulla pituutta 174 cm. Lihavimmillani painoin 110 kg. Silloin housuissa koko 52-54 ja paidoissa 46.

Nyt painoa 83 kg. Housut 46-48, paidat xl-xxl.

Jokin aika sitten painoin 78 kg ja silloin housuista mahtui koko 44 ja paidoista pienimmillään L.

70 kiloisena housuista mahtui koko 40-42 ja paidoista pienimmillään koko M, mutta usein oli silloinkin L.

Vartaloita voi olla samoilla painoillakin aika eri mallisia. Toisilla vyötärön ympärys isompi, toisilla peppu... Täällä oli joku muuten ihan samoilla mitoilla kuin minä, muta sillä henkilöllä oli vyötärön ympärys 80 ja mulla 95. Mulla taas lantion ympärys pienempi. Eli aika eri mitoissa saattaa olla vaikka kilot ja pituus sama.

Mun lähtömitat
Ry 105
Vy 99
Ly 108
163/78,5
Nyt on kiloja tippunut 3, syksyllä toivottavasti ainakin 10 lisää. Mittaukset tehdään tän kuun lopulla uudelleen.

Miten te mahdutte noihin kokoihin.Olen 170cm ja painan 72,housut on 42 ja paidat vähintään 44,monissa merkeissä 46.Taroitan vain miten te reilusti ylipainoiset voitte mahtua 44kokoisiin housuihin ja paitoihin?

Yhteistyössä